Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

, mutta kun kerran kivaa on, niin siellä on mukava käydä.
Käytiin pojun kanssa aamupäivästä vähän shoppaamassa, kun piti joka tapauksessa tehdä apteekkireissu keskustaan. Ja oli taas erittäin onnistunut reissu: minä löysin itselleni kesäksi bikinit!
Yleensä en löydä mitään kivoja ja sitten tyydyn joko ostamaan jotkut suht kelvolliset tai oon ostamatta. Eli jos kesästä tulee kylmä ja sateinen, se johtuu ihan siitä, että minä ostin tänään ensimmäiset bikinit varmaan kolmeen vuoteen!
Oltiin sovittu tuon ukon kanssa, että vietetään ihan rauhallinen vappu. Mennään kavereille grillaamaan ja iltaa istumaan. Se ei ois haitannu mitään, vaikka ukko oiskin olutta ottanu, kun minä joka tapauksessa joudun olemaan juomatta imetyksen takia, niin oisin ihan mielelläni ollu kuskinakin. No. Siinä sitten illan edetessä ukko kavereineen päättikin, että lähtevät kaupungille juopottelemaan. Että se siitä rauhallisesta vapusta. Yhdessä vietetystä vapusta. Hitto vieköön minua otti päähän ja itketti ja v***tti ja masensi.
Jotenkin on muutekin pitkästä aikaa semmonen tosi energinen fiilis. Meinasin jopa yrittää tällä viikolla saada vähän opiskeluhommia tehtyä, että sais yhden sivuainekokonaisuuden valmiiksi, kun siitä puuttuu enää kaksi esseetä, niin voisi sitten ottaa kandin tutkinnon jo pihalle. Katsotaan kuinka käy!

Erittäin mukavia viikon jatkeita vaan kaikille ja palaillaan taas!
)
Miks miehet ei tajua?! Inhottaa, kun pitää isoo miestä käskyttää, kuin pikkulasta, että hoitaa hommansa... Tsemppiä ja jaksamisia sinne! Toivottavasti tilanne lähtee parempaan päin mahdollisimman pian...
ja kun laskin tolla ovulaatiolaskurilla niin ovis olis just tänäpe tai näillä tienoin. Mullahan alko viimeks kuukautiset vielä, kun en ollut rengasta ottanut edes pois, että on vähän sekaisin. Muuuut...eipä mua nyt niin järkytä, jos uusi baby tulisi. Tosin mun äiti varmaan suuttuis, mut sit mä voin heittää jonkun tekosyyn, että kumi oli lähteny pois/menny rikki ja tosihan on, että ehkäsyrenkaat oli loppu joka apteekista. Mut mä voisin oikeestaan jo halutakkin. Lääkäri voi olla kyl toinen ketä ei tykkää, kun suositeltavaa kaksosraskauden jälkeen on odottaa ainakin vuosi mielellään kaksi, ennen uutta raskautta. Ja kun mun kohdunsuu ei meinanny viimekskään kestää loppuun asti, niin se kyl pelottaa että miten uusi raskaus etenisi.
Tää pesue suuntaa nimittäin sunnuntaina, sille ah-nii-kauan-odotetulle-LOMALLE !!
Tänää kuitenkin jo suuntaamme pikkasen etelämässä ja huomenna vieläkin etelämmäs ja sit sunnuntaina kunnolla etelämmäs
Palaan astialle taas kun kotiudutaan.
)!! Kyllä on niin ihanaa olla äiti ja viettää ensimmäistä oikeaa äitienpäivää. Mies toi tänään kimpullisen vaaleanpunaisia ruusuja eikä tosiaan haittaa vaikka sain ne päivää etukäteen kun niin ihania olivat. Jos huomenna saisin aamupalan ja heräillä rauhassa niinkuin Thilduska niin äitienpäivä olisi täydellinen!