Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Missä me sitten jatkamma pulinoitamme.. yhyyyy
Voi paskanpaskanpaska! Vituttaa niin ettei veri kierrä :((((
hahah.
Mutta ei mekään anneta tuttia ko tietyissä tilanteissa, esim. just autossa,vaunuissa,nukkumahommissa... Mutta on tosta tutista kyllä ollu apua (esim. yöunet paljon paremmat!) , että en kyl paa yhtään pahaksi, että on oppinu ton taidon :)

Uusi elämä on aina ihme 

Takapakkia tulloo taas kun aloin mainostaan.
)
Näki pitkästä aikaa kunnolla ystäviä ja mikä parhainta pääs pitkästä aikaa tyttöjen kaa viettään iltaa. Oli kyllä lystiä! Eikä ees ollu sunnuntaiaamuna krapulaa
. Mitä nyt vain pientä väsymystä ja pieni päänsärky, joka kuitenkin meni heti särkylääkkeen jälkeen ohitte. Nii ja kurkku oli kyllä melko karhee, eikä ihme ku askin poltti tupakkia ton illan aikana
Hyihyi, onneks noi tupakkihalut jääpi aina tuonne yöelämään.
Sori kaverit, oli ihan pakko! 
(vaikka tuskin lueskelet näitä siellä ollessas..)

Just kerkesin ennekuin olisi humahtanut!!!Huhhuh!! Puski jalat suorksi jolloin naama melkein jo viisti vedenpintaa. Mä läksin sit hirvees kiirees kotoonta kun säikähin nin. Eli heti kun isäntä vaan tulee takasin niin tästä kämpästä tulee lapsiturvallisuuden tyyssija!!!!
No tietenki siinä sit kävi niin eihä ny mikää muu ois voinu käydäkään päinsä. Mä tässä samalla kuuntelen ku mies paiskoo keittiön kaappeja, kun on itse unohtanut ostaa chiliä ja nyt se siellä sitte kiroo ja pohtii voiko se tehdä ruokaa ollenkaan.