Mä oon Saagan tavoin ollu jo nimenmetsästysreissulla, ja oon aivan samaa mieltä, että pojan nimivalinnat on paljon suppeammalla valikoimalla kuin tyttöjen.. Oikeestaan esikoisesta saakka mielessä kummitellut yksi (!) pojan nimi on ainoa joka vieläkään korvaan kuulostaa hyvältä. Toinen ja kolmas nimi on jo mietitty loppuun, kun suvussa kulkee harvinainen nimi, jonka haluan laittaa edelleen eteenpäin.
Tällä hetkellä mieli tekis kovasti päästä ultraan varmistamaan se poikaennuste, kun oon jotain pientä vaaleansinistä jo hommannut. Vaikka toisaalta, jos sittenki on käyny joku virhe ja tyttö tulee, niin tuskin muutamasta sinisestä vaatteesta traumatisoituu. =) Löysin aivan ihanan toppahaalarin Ellokselta, mutta se on "neutraali" tummanharmaa, myssyllä saa sitten sukupuolistettua. =D
Muuten ei mitään varsinaista vaivaa ole, aiemmin enemmänkin kiusanneet kivut ja kolotukset on joko laimentuneet, tai sitten niihin on jo tottunut. Väsymys on ainoa, mihin välillä menee hermot, kun tekis vaan mieli nukkua. Hemoglobiini heiluu siinä sadan tienoolla, että voi vähän vaikuttaa tohon olotilan nuutumiseen, mutta rautaa en haluaisi sitten millään alkaa syömään, muutenkin jo vatta ihan pinkeä ja jatkuva ummetus.. >.<