No joo, turhaan tuohduin hetkeksi tuosta äitiyspakkauksesta, kyllä se sieltä ajallaan tulee. Ja tosiaan mitätön murhe verrattuna siihen, mitä kaikkea ihmiset käy parhaillaan läpi... ja kyllähän mun omakin järki heti kertoi, että vaikka vauva tulis etuajassa, niin ei sitä äitiyspakkausta tosiaan heti tarvittais... sitä kun kovasti jotain odottaa, niin helposti tuohtuu pienistä.. [;)]
Mäkin pystyn vielä ihan hyvin nukkumaan selälläni. Nyt on vaan viimeiset kolme yötä ollut katkonaista, kun on pitänyt vaihtaa asentoa vähän väliä. Alkaa vissiin vauva painaa sen verran paljon.
Me käytiin eilen tsekkaamassa yksiä käytettyjä vaunuja, joita harkitaan ostavamme huutonetin kautta. Oikein kivoilta vaikuttivat. Hassua tässä on se, että mun mies on niin lapsirakas, että se tuskin huomasi koko vaunuja, kun sen huomio oli koko ajan siinä pikkupojassa, jonka vaunut ne vielä nyt olivat ja joka siinä ympärillä pyöri. Mä taas tutkin niin keskittyneenä vaunuja, että tuskin huomasin sitä poikaa. [:D] Musta on tosi ihanaa, että mies on niin ihastunut lapsiin, se tuo turvallisuuden tunnetta, tietää, ettei varmasti omankaan lapsen kanssa jää yksin sitä hoitamaan. Mietin, että jos mun mies on niin hullaantunut jo muiden lapsista, niin mitäköhän se on omastaan? [:D] Erikoista mun miehessä on vielä se, että se ei muuten oo mitään pehmomies, vaan pikemmin melko tiukka ja jämäkkä ja välillä aika kiivaskin. <3