Syyskuun supsutukset

Joko alkaa kuumottaa pikkukakkosen (tai kolmosen tms) saanti? :)

  • Kyllähän se ajatus kutkuttaa

    Äänet: 3 37.5%
  • Ei

    Äänet: 2 25.0%
  • Kyllä ja yritystä on asian eteenpäin saamiseksi

    Äänet: 3 37.5%
  • Tuloillaan on jo

    Äänet: 0 0.0%

  • Kaikki äänestäjät
    8
  • Poll closed .
hah, meillä kiipes housun punttia pitkin ja ajattelin että syliin oli hinkumassa ku ruokaa tein ni jurauttikin hampaasa kankkuun... ihan pikkasen teki kipeetä:grin
 
Auts :D meidän neiti rakastaa yli kaiken purra mua naamaan, ensin antaa tosin suukkoja jotka sit muuttuu puremiseks ja ukko kultaa kintuista :D
Onkohan neiti tulossa kipeeks kun viime yönä heräs tunnin-kahen välein huutamaan. Yritin velliäkin antaa niin nenä todella tukossa kun hädin tuskin sai hengitettyä :sad001 meillä ei oo laitettu pattereitakaan päälle ja aika viileä öisin. Pitää soittaa huoltomiehelle maanantaina jotta tulis tarkastamaan ne ja sais lämpöä tähän huusholliin :)

Sent from my HTC One S using Vau Foorumi mobile app
 
Meilläkin innostuessa tai harmistuessa purraan, tai ainakin yritetään. :) Ja kovasti harjoitellaan konttaamista ja istumista! :Heartred
 
Raivoissaan meidänki neiti puree ja tajuttoman lujaa. Viimeks tuli oikee haava leuan alle, se sattu :sad001 meillä kontataan jo tosi lujaa eteepäin ja viime viikolla jäi ryömiminenki kokoonaa pois. Seisotaan tukea vasten ja harjotteleeki jo tukea vasten kävelyäki :) niin ne vaan kasvaa. Kohta ois sit jo nuppusten 1v. synttäreitäkin :Heartred

Sent from my HTC One S using Vau Foorumi mobile app
 
Ehkä nyt uskaltaa jo ääneen sanoa..meillä alettiin nukkumaan. Yli viikon verran ollaan nautittu täysistä öistä. Järkyttävä heräilyvaihe selitettiin loppujen lopuksi kahdella peräkkäisellä flunssalla, kun lääkäriä myöten varmistettiin, että puolen tunnin välein ei lapsi heräile unisyklin mukaisesti. Nuha oli loppujen lopuksi ainut ulkoinen merkki flunssissa heräilyn lisäksi. No, unikoulu (ei tuttia enää suuhun, tassuttelulla) oli suunnitteilla nuhan jälkeen, mutta ennen sitä kaveri yhtäkkiä yhdessä yössä alkoi nukkumaan läpi yön. Magic trickiä oli toki harjoiteltu jo kuukausia, mutta lopulta yksi hiffaus riitti: tutin suuhun laittaminen onnistui yöllä itse ilman meidän apua. Vähän huomasin päivällä myös eroa samassa kohdassa, että kaveri onnistui hermostuneenakin laittamaan itse tutin suuhun. Aiemmin tämä onnistui siis jo hienosti pirteänä, mutta yöllä tyyppi huusi aina meidät toimintaan. No nyt sitten paha tuttiriippuvuus nukahtamiseen kääntyi hyväksi. Kun tutti löytyykin itse, niin nukahtaminen on yhtä nopeaa kuin meidänkin avustuksella. :goodnight
 
Takaisin
Top