Syyskuun Supinat

SuperTaateli

Keskustelujen kuninkuusravaaja
Heinäkuunmammat 2015
Toukomammat 2017
Huhtikuiset 2023
Toukokuiset 2023
Syyskuun toka päivä jo!

Mä ihmettelin että mihin ihmeeseen voi toisen pikkukoiran ruokakuppi kadota! puoltoista päivää se oli hukassa ja tänä aamuna se löytyi keittiön lipaston alimmaisesta laatikosta! Tyttö oli sen sinne laittanu kun tykkää purkaa ja laittaa tavarat takasin sinne - kunnon kettu!! :grin
 
Meillä kaikki löytyy lopulta pyykkikorista... :D ..tai sohvan takaa, kun selkänojan yli on kivaa tiputella tavaraa.
 
Joo, meilläki tyttö hoksas että sohvan taakse saa tavaraa ! :D hitto vie sit pitää siirrellä tota jättisohvaa :D
 
Jotenkin vaikea kuvitella että mennään jo syyskuussa...ja ens viikolla vieläpä olis muutto. Tai no pikkuhiljaa on tavaraa viety, mutta sellanen loppurysäys. Jotenkin se ei tunnu yhtään kodilta kun pinnat on ihan vieraat.. Toki vessa, sauna ja kylppäri on uudet niin ne ehkä. Ja kun sain olohuoneeseen viikolla tulleen uuden sohvan lisäksi omat uudet verhot niin ehkä vähän tuntuu mutta ne paneeliseinät ahdistaa hieman...ja taulujen jättämät vaaleammat kohdat... No ehkä tästä..
 
No meinattiin eka maalata mutta todennäköisesti ne revitään alas ihan vuoden sisällä niin ei sitten maalata..
 
Pikkuneiti päätti vedellä unta palloon puol 10 asti! :D puol 7 halus maitoo, latasin siinä jo kahvinkeittimen valmiiksi että jäädään ylös. no ei jääty :rolleyes:
 
Meillä oli kans hyvä yö. Klo21 poika nukkumaan ja heräs klo08.30. Noustiin vasta vähän ennen ysiä :) ihana aina huomata aamulla, ettei ole tarvinnut nousta yöllä kertakaan. Ja ihana herätä pojan höpötykseen sen sijaan että huutais kurkku suorana.
 
Mä luulen, että meilläkin todettiin nukkua lähes koko yö heräämättä viime viikolla. Tai tyttö söi kun tulin sänkyyn ja vaihdoin vaipan, siinä kymmenen maissa mut sit sen jälkeen en muista, että oltais herätty. Olin kyllä niin väsyny aamulla, et en tiiä oliks se sit hyvä asia.. Ei ollu maitolavan kertyny ni sillä en oo varna, luulis et huomais tisseissä ainaki et onko herätty vau ei :D
 
Meillä ei enää nukuta näköjään kokonaisia öitä.. Jo kolmena yönä poika on herännyt joskus yhden jälkeen, ja sitten ollaan valvottu tunnista melkein kolmeen tuntiin... Argh!
Vaippakin on ollut siinä vaiheessa jo ihan täynnä, mutta tuskin se pelkästään sitäkään on... Päivät on kyllä ollu toiminnantäyteisiä ja kaikkea uutta ollut niin josko se tekis vähän levottomuutta?
 
Jebsu olisko vaan vuosikkaan hulinoita. Mennee ohi, sekin :wink
 
Bongasin saman, ja olin kovin tyytyväinen, että syitä tuolle diabetekselle lähdetään selvittämään! Läheisellä on 1-tyypin diabetes, ja oli tosi huonossa kunnossa kun hoiti itseään lääkäreiden ohjein, nyt tilanne hallussa muilla konstein (toki lääkityskin pyörii). Joten joku tässä systeemissä kusee, toivottavasti keksiivät syyn, josko se nyt ei pelkkä marjasose ole..
 
No tuskin on pelkkä marjasose, vaan joku syyhän siihen on että Suomessa sitä on eniten. 1tyyppu tosiaan on kinkkinen ja sen kanssa olet kyllä koko loppuelämän ongelmissa.
 
Tommosten tutkimusten julkaiseminen on jotenki surkuhupaisaa kun ne saa ihmiset sekoamaan ja boikotoimaan (tässä asiassa nyt sitten) marjasoseita :D ei varmaan oo pelkästään tosissaan marjasose mikä sen 1-tyypin diabeteksen aiheuttaa :P serkullani on ko. sairaus , parit ambulanssikeikat on sen takia käynyt nuorempana, mutta lähinnä kapinallisuuttaan kun ei hoitanut sairautta . Hällä on nyt saatu suht hyvään tasapainoon lääkitys, sillon tällön on aikoja kun ei siltikään meinaa sokerit pysyä aisoissa. Ikävä sairaus kyllä :/
 
Niin ja kysehän oli nyt aloitus ajankohdasta, ei siitä ettei niitä saisi ollenkaan syödä vaan siitä että Suomessa aletaan syöttää niitä mahdollisesti silloin kun elimistö on haavoittuvimmillaan että pitäisi aloittaa muulla ja siis tutkimustahan on tehty mutta ei juuri tästä marjasoseesta
 
Meillä on alettu kyykkykakkaamaan :D siis menee kyykkyyn ja äkistää. Kolmena päivänä peräkkäin nyt bustannu tytön kyykkykakalta :P
 
Onks kellään jääny mamma-aivot päälle? Mulla huomaa tällasina väsyneinä päivinä että ajatus ei kulje YHTÄÄN! sanat menee sekasin, unohdan monesti mitä olin tekemässä, jään jumittamaan epäoleellisiin paikkoihin epäoleelliseen aikaan (tänään avasin takaoven autosta että heitän sinne työkassin. No joo avasin oven mutta pysähdyin vaan tuijottamaan takapenkkiä ku ei kroppa tai aivot osannu jatkaa aikomusta :D ) , ei oo ennen ollu tällästä :D toisaalta, myös automaatti/robottivaihe löytyy vielä, se mikä kehittyi pikkuvauva-arjessa. Kroppa tekee, aivot nukkuu. Toimii vaan kotona, ei töissä :D
 
Äh mä inhoon ku aivot on ihan jumissa, tuntuu et englannin puhuminen on niin hankalaa ku oon päivät tytön kaa himas ja puhun suomee. No miehelle nyt pystyn juttelee mut perjantaina pyysin kavereita kylää ni voi luoja... Kaiken lisäks mä en ees oo hiljaa ku mölisen vaa! Itekää tiedä mitä yritän sanoo ja kaikki on niin kohteliaita et nyökyttelee vaa :facepalm: omat aivot huutaa et "-ttu MITÄ?!"
 
Takaisin
Top