Syyskuun supinat

Keskustelun 'Laskettu aika huhtikuussa 2015' aloitti pookkana, 16 syys 2015.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. pookkana Päivystävä dosentti Huhtikuunmammat 2015 Joulukuun mammat 2017

Tän puolen virkistämiseksi tälläinen uusi ajakohtainen ketju :)

Itse olen aika innoissani syksystä kun pääsee pitämään kaikkia ihania villatakkeja vauvalla ja voi olla varma ettei ole lääh puuh kuuma (meillä kauheen kuuma himassa kesäisin). Jotenkin talvessa on paljon enemmän kaikkea kivaa lapsen kanssa kuin ilman kuten vaikka pulkkailu.
    • Tykkään Tykkään x 3
  2. gartsu Piirimestaruustason postaaja Huhtikuunmammat 2015

Mä tykkään syksystä. Pimenevät illat, pörrösukat ja teetä, teetä, ja vielä kerran teetä! :Heartpink
    • Tykkään Tykkään x 4
  3. Vimpa Sanaisen arkkunsa ammentaja

Ja ihanan raikkaat aurinkoiset aamut. On mukava aamulla käydä lenkillä ja katsella syksyä, muutto lintuja ja värikkäitä putoilevia lehtiä. Lapsetkin tykkää, aamuisin ollaankin käyty kävelyllä metsäteillä ja potkittu sieniä. Se on lapsista todella hauskaa.
    • Tykkään Tykkään x 5
  4. Newbie2 Asioista perillä oleva Huhtikuunmammat 2015 Helmimammat 2018

Mä pidän kans syksystä tooosi paljon. Liian aliarvostettu vuodenaika :)

Sent from my Lumia 900 using Tapatalk
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  5. Ulla88 Puuhakas puhuja Huhtikuunmammat 2015

Määkin tykkään syksystä, kunhan ei koko ajan vain sada vettä. :D raikas syysilma on vaan ihanaa. Ja saa alkaa taas polttaa kynttilöitä pimeinä iltoina! Tosin nykyään täytyy sitten vaan miettiä hyvin tarkkaan mihin ne kynttilät sijoittaa... :wink
    • Tykkään Tykkään x 2
  6. Jena- Oman äänensä löytänyt

Kynttilöitä on täälläkin jo viritelty ympäri kämppää :Heartred Syksy on kivaa aikaa, vauvakin viihtyy paremmin ulkona kun on vähän viileämpää.
  7. yllätys15 & 16 Varmaotteinen viestittelijä Huhtikuunmammat 2015 Lokamammat 2016

Syksy on ihanaa, paitsi sade. Aamuinen tuoksu, kynttilät, takka tuli, tee ja villa sukat. Ja puut, ne on ihanan värisiä varsinkin vaahterat.
  8. Newbie2 Asioista perillä oleva Huhtikuunmammat 2015 Helmimammat 2018

Oon puhelimen sovelluksella täälä ja miks hemmetissä osa keskusteluista on yhtäkkiä jotai kiinaa :D:D:D näkyykö jollain muulla niin?

9. yllätys15 & 16 Varmaotteinen viestittelijä Huhtikuunmammat 2015 Lokamammat 2016

Joo mullakin on ja oon tabletilla. Aattelin et oon vahingossa vaihtanut asetuksia tms.
  10. Ulla88 Puuhakas puhuja Huhtikuunmammat 2015

Määkin oon puhelimen sovelluksella, mut kyllä mulla on ihan ymmärrettävää suomea. :D
  11. gartsu Piirimestaruustason postaaja Huhtikuunmammat 2015

Joku hakkeri asialla. Kiinaa näkee kun selaa tota 2015 osioo alas.
  12. gartsu Piirimestaruustason postaaja Huhtikuunmammat 2015

Ei ookkaan enää.
  13. Newbie2 Asioista perillä oleva Huhtikuunmammat 2015 Helmimammat 2018

Joo ei oo enää :D outoo :D

14. Ulla88 Puuhakas puhuja Huhtikuunmammat 2015

Tää syysilma on niiiiiin ihana! :) aurinko paistaa mutta sellainen kirpakka ilma. Vähän jo talven tuoksua ilmassa - pohjoiseenhan ilmeisesti on jo tullut oikein kunnolla lunta! Oli niin ihanaa käydä vaunuilemassa ja katsella puusta putoavia lehtiä.
    • Tykkään Tykkään x 1