Syyskuun supinat

pookkana

Päivystävä dosentti
Huhtikuunmammat 2015
Joulukuun mammat 2017
Tän puolen virkistämiseksi tälläinen uusi ajakohtainen ketju :)

Itse olen aika innoissani syksystä kun pääsee pitämään kaikkia ihania villatakkeja vauvalla ja voi olla varma ettei ole lääh puuh kuuma (meillä kauheen kuuma himassa kesäisin). Jotenkin talvessa on paljon enemmän kaikkea kivaa lapsen kanssa kuin ilman kuten vaikka pulkkailu.
 
Ja ihanan raikkaat aurinkoiset aamut. On mukava aamulla käydä lenkillä ja katsella syksyä, muutto lintuja ja värikkäitä putoilevia lehtiä. Lapsetkin tykkää, aamuisin ollaankin käyty kävelyllä metsäteillä ja potkittu sieniä. Se on lapsista todella hauskaa.
 
Mä pidän kans syksystä tooosi paljon. Liian aliarvostettu vuodenaika :)

Sent from my Lumia 900 using Tapatalk
 
Määkin tykkään syksystä, kunhan ei koko ajan vain sada vettä. :D raikas syysilma on vaan ihanaa. Ja saa alkaa taas polttaa kynttilöitä pimeinä iltoina! Tosin nykyään täytyy sitten vaan miettiä hyvin tarkkaan mihin ne kynttilät sijoittaa... :wink
 
Kynttilöitä on täälläkin jo viritelty ympäri kämppää :Heartred Syksy on kivaa aikaa, vauvakin viihtyy paremmin ulkona kun on vähän viileämpää.
 
Syksy on ihanaa, paitsi sade. Aamuinen tuoksu, kynttilät, takka tuli, tee ja villa sukat. Ja puut, ne on ihanan värisiä varsinkin vaahterat.
 
Oon puhelimen sovelluksella täälä ja miks hemmetissä osa keskusteluista on yhtäkkiä jotai kiinaa :D:D:D näkyykö jollain muulla niin?

Sent from my Lumia 900 using Tapatalk
 
Joo mullakin on ja oon tabletilla. Aattelin et oon vahingossa vaihtanut asetuksia tms.
 
Määkin oon puhelimen sovelluksella, mut kyllä mulla on ihan ymmärrettävää suomea. :D
 
Joku hakkeri asialla. Kiinaa näkee kun selaa tota 2015 osioo alas.
 
Joo ei oo enää :D outoo :D

Sent from my Lumia 900 using Tapatalk
 
Tää syysilma on niiiiiin ihana! :) aurinko paistaa mutta sellainen kirpakka ilma. Vähän jo talven tuoksua ilmassa - pohjoiseenhan ilmeisesti on jo tullut oikein kunnolla lunta! Oli niin ihanaa käydä vaunuilemassa ja katsella puusta putoavia lehtiä.
 
Takaisin
Top