Onko muita kesäkuisia linjoilla? Itse tein toissapäivänä ylläriplussan ja oon siitä asti kärkkyny joko täällä lähtis keskustelut käyntiin, mutta hiljaselta näyttää.
Ylläriplussa siis siksi, kun kevyestä yrittämisestä (ehkä enemmänki tjottailua kuin yritystä) huolimatta en uskonut, että tästä kierrosta olis vielä tapahtunut yhtään mitään. Takana siis kesällä hoidettu kkm ja tää oli lääkärin suosituksen mukaisesti se ensimmäinen menkkojen jälkeinen kierto. Onnesta sykkyrällähän täällä siis ollaan, vaikka vähän häkeltyneenä edelleen.
La olis kai 2.6.2021 tai niillä main.

Ylläriplussa siis siksi, kun kevyestä yrittämisestä (ehkä enemmänki tjottailua kuin yritystä) huolimatta en uskonut, että tästä kierrosta olis vielä tapahtunut yhtään mitään. Takana siis kesällä hoidettu kkm ja tää oli lääkärin suosituksen mukaisesti se ensimmäinen menkkojen jälkeinen kierto. Onnesta sykkyrällähän täällä siis ollaan, vaikka vähän häkeltyneenä edelleen.

). Edellisten kiertojen pituuden perusteella olin ajatellut testata vasta lauantaina (oletettu kp1), mutta tuli sit toissapäivänä fiilis kokeilla. Oli niin vahva plussa (eikä ollu mun mielestä mikään herkkä testi), että en osaa yhtään arvioida missä mennään.

Karkit on kyllä paha! Ja meetwursti toinen. 

Ja meillä on myös se tilanne et mies sanoi tässä kierrossa et ei halua enää jatkaa yrittämistä, mennyt kuulemma liian lapsenteoksi ja ei kestä sitä painetta, kyllä mä häntäkin ymmärrän, jotenkin vaan itsellä biologinenkello tikittää ja haluan ainakin kaksi lasta. Et siinä mielin saisi mennä nyt loppuun saakka, ku muuten en saa sitä toista lasta
Pidetään Kerttu-Inkeri peukut pystyssä + sormet ja varpaat ristissä, että nyt ois teidän vuoro. Onpa kurjaa, ettei neuvolan kautta järjesty tuossa tilanteessa ar-ultraa. :arghh:
että ehkä olo tästä varmistuu kun oireet pahenee... Pahinta on se että koko homma on ihan herran haltuun ja mitään et itse asialle voi tehdä!
Oiskohan sun mahdollista saada soittoaika sille erikoislääkärille? Varmaan helpottais jos ei tarttis yksin pähkäillä. :)