Mä oon kyl hiuksia värjäilly ihan normaaliin tapaan.. kerran kuussa melkeinpä. En mä usko, että noi höyryt mitä väreistä hengittää ni kauheesti masuun vaikuttais millään tavalla.. ja hiuksistahan ne siis ei todellakaan kehoon mitenkään imeydy (ellei päänahka oo rikki.. mut eipä ne silloinkaan mitään suuria määriä oo, mitä sitä ainetta verenkiertoon menee). Kyllähän ne kampaamoissa työskentelevätkin saa ihan terveitä vauvoja, vaikka päivittäin viettävätkin sen kahdeksan tuntia väri-/lakkahöyryissä. :)
Jo pelkkä ajatus joulusta ahdistaa! :D ..tiedä yhtään vielä miten se vietetään ilman, että kukaan loukkaantuu. Mä haluaisin ehdottomasti olla aaton mun vanhempien luona, mut sit taas en tiedä kuin appivanhemmat sitte loukkaantuu jossei joulua heidän kanssa olla. Ärsyttävää kun on kahdet "vanhemmat" joista aina tarvii päättää jommat kummat.. olis kiva olla kaikki yhdessä, mut sitte pitäis kutsua yhteen molempien puolien isomummot sun muut ja ärgh, sitte sitä porukkaa alkaiskin oleen jo ihan liikaa mun makuuni :D Saas nähdä.. onneks siihen on vielä aikaa. :D Jouluostoksia oon ajatellu tekeväni sit vauvan kanssa päivisin.. meiltä kun keskustaan on 10 minuutin kävelymatka - toivottavasti vaan masukaveri on vaunuissa viihtyvää ja nukkuvaa sorttia, eikä talvi oo kovin kylmä. Jossei vauvan kanssa ostosten teko onnistu, ni kyllä mä uskon että saadaan muutamana päivänä vauva vaikka isovanhemmille hoitoon, ni päästään ostoksille. Oon kyllä muutenkin sellanen ihminen, et kun lähden lahjoja ostaan (yleensä hyvin viime tipassa :D), ni ostan sitte kaikki samana päivänä.. tai ainakin yritän. :)