Meidän pomo sai mut ylipuhuttua et jätin yhden viikon kolmesta elokuulle ja kaks heinäkuun alussa... Oisin alunperin halunnu pitää kaikki kesälomat heinäkuussa ja nauttia kesästä perheen kanssa vähän pidempään..
Kaikki tietysti haluaa lomat heinäkuussa (meillä kiertää lomat ja mulle arpa osui kerrankin tällä kertaa heinäkuulle) niin olin sit kiltti ja luovutin yhden viikon jollekin toiselle onnekkaalle.
Meillä on kyl aika fyysinen työ niin sen puolesta ehkä ihan ok vähän pidentää raskausvapaata lomalla. Viimeks pidin 3vkoa vuosilomaa etukäteen, kun äitiysloma alkoi maaliskuussa.. Saa nähdä miten nyt jaksaa loppuun asti.. Tuntuu et sillon 3 vuotta sitten olin niin nuori ja hyväkuntoinen ja nyt ihan raihnanen köntys jo valmiiks.
Meillä on kyl aika fyysinen työ niin sen puolesta ehkä ihan ok vähän pidentää raskausvapaata lomalla. Viimeks pidin 3vkoa vuosilomaa etukäteen, kun äitiysloma alkoi maaliskuussa.. Saa nähdä miten nyt jaksaa loppuun asti.. Tuntuu et sillon 3 vuotta sitten olin niin nuori ja hyväkuntoinen ja nyt ihan raihnanen köntys jo valmiiks.

Ja toisaalta kiva molemmille lapsille pieni hajurako synttäreihin, että ei tarvitse yhdessä juhlia. (Ja vanhemmille taas se, että synttärit saa todennäköisesti hoidettua samoilla koristeilla yms kun eroa juhlien välillä todnäk vain kuukausi.)