Syyskuu on täällä!!

Mää jo niin toivon että saisin synnyttää tän ipanan! :D tai ees tän syyskuun aikana ! Olotilat on ollu paripäivää tosi hyvät mutta en malttais enää oikee odottaa et näkee tän :) oon kans miettinyt et mitenhä meistä ei oo kukaan vielä jakautunut :D eiköhän se mymme oo joka synnyttää meistä ekana, ja oha tuo libraki iha viimesillä päivillä ;)

Minusta taas tuntuu, että nää on ne kaikkien aikojen ensimmäiset vauvat ,jotka päättää jättää syntymättä!
Just kun alan päästä supistusten makuun ja alan kellottaa, ne loppuu kuin seinään..

Itekkin pidän peukkuja että tässä kuussa päästäis tositoimiin :D la 2.10, joten se on jopa mahdollistakin, mutta mistäpä sitäkään tietää :D

Joku sanoikin, että Mymme on varmaan ensimmäinen, niin ensimmäinen ajatus oli "eih, en mä halua odottaa enää kahta viikkoa!" :D Miten niin malttamaton?!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Snuu ja Maarija, mullakin on la samana päivänä! Saa nähdä, missä järjestyksessä jakaudutaan :grin Mä olen kyllä jo ihan asennoitunut siihen, että menee yliajalle... Se on sitten vaan positiivinen yllätys, jos tuleekin jo aiemmin :)

Mä oon mielummin edelleen sillä asenteella, että menee sen kaksi viikkoa yli LA:n, vaikka todellakin haluaisin aiemmin synnyttää! Se vain oli viimeksi niin katkeraa todellisuutta, kun se meni niin paljon yli ja eikä mitään tapahtunut. Enpä ainakaan pety sitten jos nytkään ei mitään tapahdu. ;) Kaikki kyselivät silloin kauheasti tilanteesta. Ihmiset ilmeisesti luulivat jo, ettei kaikki ollut mennyt hyvin, kun ei kuulunut mitään.. Tai näin olen kuullut myöhemmin.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ääh. Heräsin tunti sitten siihen niinku joku olisi koputellut ikkunaan tai oveen. Taisi olla unta tai sitten ei. Enkä ole saanut enää unta. Ennen olen aina saanut uudelleen unesta kiinni jos olen herännyt yöllä, nykyään joutuu odottelemaan tunnin parikin. Huoh. Kävin syömässäkin vähän kun niin kaamee nälkäkin iski sitten tässä pyöriessä. Esikoinen tuhisee vieressä ja mies samoin.

Havahduin haaveilemaan omasta sängystä, jotenkin tuntuu välillä ahtaalta kun esikoinen tunkee viereen joka yö ja tulee aivan kylkeen kiinni. Mies tuhisee ja kuorsaa. Yritä tässä sit ite nukkuu ison mahan kanssa kun ei se ole helppoa yksistään senkään vuoksi.:'D onko muilla ollut havaittavissa sellaista, et esikoinen /sisarukset liimautuisi teihin kiinni loppuraskaudesta? Meillä sellaista ollut havaittavissa viime aikoina, ihankuin hän tankkaisi sitä ainokaisen huomiota vielä viime hetkiä? Vaikka huomiota saa kyllä eikä vauva tule viemään hänen paikkaansa mut joutuuhan hän jakamaan äidin ja isän pian siskon kanssa..:) ♡♡

Pitkästä aikaa sain nukuttua melkein kahdeksaan :) Useamman voiko ajan herännyt 3-5 aikaan.. Tekipäs hyvää. Toki sitä sai juosta vessassa vähän väliä koko yön mutta aina nukahdin nopeasti uudelleen. Tuli kyllä tarpeeseen nämä unet!

Tänään synnytystapa-arvio :)

Täälläkin nukuttu tosi hyvin, viime yönä 8,5 tuntia unta ja toissayönä varmaan 12 tuntia - vessassa pari kertaa ja muutaman kerran havahduin miehen tuhina-kuorsaukseen tai maha-asukkaan asennon vaihtoon. Täytyy toivoa et loputkin yöt menisi yhtä mukavasti niin ois sit levännyt olo, kun joutuu tosi toimiin.

Nyt alkanut kertymään vauvajuttuja, kun kaverit ja miehen vanhemmat sekä itse hommailu kaikennäköistä. Kaksiossa toinen huone on täynnä kaikkea, eli pitäis järjestellä ja lajitella. Asutaan nyt siis olohuoneessa ennen kuin keksitään jotenkin toimiva ratkaisu tähän kaikkeen - meillä on kaappitilaakin niin vähän.

Mut on kyllä tosissaan varsin hyvät oltavat nyt... mut en kyllä oo päässyt näistä mielialanvaihteluista vielä. Eli saatan kilahdella kyllä mitä pienimmistäkin asioista, tosin on nääkin kyllä tasaantuneet (hieman).

Tänään starttaa siis viikko 37 :D

Ihana, etta olette nukkuneet hyvin! :) Itsekin nukuin kuin tukki viime yona, pari kertaa herasin vessaan ja syomaan, mutta nukahdin samantien uudelleen. Vaikka univajetta onkin kertynyt jo parilta yolta, yksikin pidempi yo tekee ihmeita.

Taalla on aivan kertakaikkiaan ihana saa! Kavin kavelylla puistossa heti aamusta ja se toi virtaa ihan eri tavalla. Vahan kolotti, mutta kavelin hitaasti ja tietoisena joka askeleesta. Olisin voinut kavella tanaan pidemmallekin, ehka teen toisen lenkin myohemmin. :)

Ja taytyy itsekin kysya tuota synnytystapa-arviota talla viikolla, kun menen katilolle.

Täällä ollaan flunssan kourissa :( Sais ny parantua äkkiä jos lähtö tuleekin ennen sovittua sektiopäivää. Täälläki yöt menee vaihtelevasti, vessaan on mentävä yleensä pari kertaa, eli ei mitään yhtäjaksoista unta tuu kovin pitkään. Yleensä sitä nukahtaa heti uudestaan mut joskus menee pyöriessä tunti tai kaks, ei muka väsytä yhtään ja si vauvaki alkaa liikuskelee ku ite pyörii. Nooh hyvähän se on jo tottua yöheräämisiin. Se olis tasan kaks viikkoa ja meitä on yks lisää <3 tai viim kahen viikon päästä :)) Mä olen niin onnellinen.

Maarija nostan kyl hattua kun pystyt perhees kanssa nukkumaan tolleen samas sängyssä! Mä nukkuisin niin mielelläni ihan yksin kun tarviin ihan valtavasti tilaa enkä tykkää et mies koskeekaan yöllä muhun.... :D Esikoinen ei onneks nuku meijän sängyssä. Olisin varmaan hulluuden partaalla :D

Täällä ollaan täysiaikaisia! Pienet hurraat sille :D Tulee nyt sitten kun haluaa tulla.

Vatsa on hurjan pinkeä ja todella täynnä vauvaa. Iltaisin vatsa vielä jotenkin kiristyy entisestään ja hyvien asentojen löytäminen on hankalampaa kuin aamulla ja päivällä. Yöt ovat katkonaisia mutta onneksi voi nukkua muinakin vuorokauden aikoina.

heinukka itse asiassa juuri viime yönä ei enää otettu esikoista viereen, kolme kertaa hän yritti ja aina vietiin omaan sänkyyn takaisin ja itkua tuhersi reppana kun oli niin loukkaantunut. Ja kyllä nukuin paljon paremmin itse.:D

Voi pikkusta :sad001 no, ehkä hän sit taas pääsee joskus kun äidin maha on tyhjentyny, ellei oo sit jo päässy yksin nukkumisen makuun :)

Syyskuuuuu ja kohta enää tasan kuukausi laskettuun aikaan! Tuuuuuu jo pikkuinen!!! Tuu jo!

Takaisin