Syyskuisten tapaaminen kesäkuussa

Kiinnostaako tapaaminen?

  • Ehtottomasti.

    Äänet: 5 71.4%
  • Ei, koska kesäkuu on huono aika. Milloin seuraava?

    Äänet: 1 14.3%
  • Ei, koska en pääse Helsinkiin arkena.

    Äänet: 0 0.0%
  • Ei, jostain muusta syystä

    Äänet: 1 14.3%

  • Kaikki äänestäjät
    7

Ajattelevainen

Silmät suurina ihmettelijä
Heippa.

Kiinnostaisiko ketään (tietämättä, onko FB-ryhmässä tästä jo keskusteltu) tavata kasvotusten. Itse olen osittaisella hoitovapaalla ja esim. perjantai-arkipäivänä voitaisiin tulla 2-vuotiaan esikoispoikani kanssa Helsinkiin tai kutsua puistoon tänne Keravalle... tms.
 
Itse ainakin ajattelisin, että tapaaminen olisi kivempi järjestää kun vauvat jo syntyneet??? Eli sit syssymmällä.. :grin
 
Molempi parempi! Kyllä tapaaminen kannattaa järjestää kesällä ja monta lisää syksyllä. Tapaaminen on hauska vaikka sinne tulisi vain pari mammaa, eikä se sulje syksyn tapaamista mitenkään pois. Itse tuskin pääsen, koska käyn töissä. Te muut, kahvilan terassille tai puistoon, hus hus.

Meillä oli vuonna 2010 tapaamisia eri kaupunkien äideillä. Helsingissä oli niin paljon porukkaa, että meillä oli vakkarina kerran viikossa kahvittelut keskustassa tai jonkun kotona. Joskus paikalla oli vain pari mammaa, joskus iso lauma. Suosittelen! Laitetaan Faceen tapahtumat osioon niin paljon tapahtumia että jokainen pääsee osallistumaan johonkin. Viimeistään meidän äitiyslomien alettua aikaa alkaa löytyä. Teille esikoisten saajille nuo tiheät treffit olisi tosi hauska lisä viikon rutiineihin. Kakkosen kanssa ei välttämättä enää niin helposti pääse mukaan.
 
Varmasti tapaaminen on hyvä idea, varsinkin ensisynnyttäjille. Itse en koe tarpeelliseksi kun meillä on jo ennestään iso tukiverkosto ja paljon mammakavereita täällä kotiympäristössä. Mutta vertaistuki on kultaakin arvokkaampaa.
 
Takaisin
Top