Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jäikö kuva uupumaan viestistä vai eikö mulla vaan näy?Viimeisistä kuukautisista laskettuna, tänään tuli 4+4. Tein alemman testin maanantaina ja ylemmän tiistaina
joo, jostain syystä ei aluksi tullut, nyt pitäisi näkyä :)Jäikö kuva uupumaan viestistä vai eikö mulla vaan näy?![]()

No ei kyllä toiminut mullakaan ohjeen mukaan - uitin varmaan 15 s kupissa - ei alkanut tapahtua mitään. Uitin uudestaan - sit vaan toiselle puolelle tuli ja sit uitin kolmannen kerran niin tuli loputkin. Eli en sit oo ihan varma onko tulos ihan luotettavaOnnea! @VenusAurora!Toimiko sulla toi testi ihan normaalisti? Mä oon kokeillut nyt kaksi kertaa tota testiä, ja molemmissa ikäänkuin loppunut neste kesken näytteenoton jälkeen vaikka uittanut 15 sekuntia. Oon sit kastanu molemmat kerrat testin lopuksi vielä veteen, kun toki itse pissan jo heittänyt pois
Siinä kohtaa testi sitten toiminut loppuun asti, mutta varmaan vaikuttanut myös tulokseen.
Hyvin vahvistuu!Uskaltaudun tänne varovasti testieni kanssa
Eilinen (4+4) rfsu herkkä
View attachment 152293
Ja tänpäiväinen 4+5
View attachment 152292
Tää on viikon verran ollut yhtä tunteiden vuoristorataa, kun reilu viikko sitten kotiuduin juuri alkaneiden opintojen orientaatiopäiviltä ja plussasin yllätyksenä. Ollaan tässä n. vuoden verran oltu (marraskuisen 24 syntymän jälkeen) ilman ehkäisyä, ajatuksella että tulee jos on tullakseen. Kun mitää ei vuodessa ollut tapahtunut, olin jo tuudittautunut siihen, että ehkä meidän perhe on nyt tässä, ja siksi pieni tunteiden sekamelska oli mielessä, kun testi olikin yllättäen positiivinen.
Hetken shokkia sulateltuani olinkin sitten maanisesti vertailemassa testien kehitystä ja tummuusasteita edellisiin raskauksiin ja muiden plussatesteihin, ja olin jo alkuviikosta ihan varma, että tää raskaus jää alkumetreille, kun testit eivät vahvistuneet omien odotusten mukaan. Maanantaina (4+1) tein vielä cb diginkin, joka sanoi edelleen 1-2, ja olin sen myötä heittämässä pyyhettä kehiin. Pikkuhiljaa testiviivat kuitenkin vahvistui ja uskaltauduin kuitenkin vielä tekemään eilen digin, tuloksena se odotettu 2-3.
ChatGPT ei ole myöskään ollut testimaanikon ystävä, kun sille syöttänyt testien kuvia ja kysellyt onko normaalia näille dpo:ille tällainen ja tällainen viiva. Tämänkin päivänä testiin sanoi, että "Jos tämä on 19 DPO, niin olen rehellinen mutta lempeä: viiva näyttää siihen nähden aika vaalealta."
Että mene ja tiedä miten tulee menemään tämän kanssa, mutta raskaana onnellisesti kunnes toisin todistetaan!
Tässä vielä kehitystä dpo13-19
View attachment 152296
Joo onneksi viivat oli ihan näkyvät vesibuustillakin, mutta toki varmasti 3 ja 4 viikkojen siitä syystä haaleatNo ei kyllä toiminut mullakaan ohjeen mukaan - uitin varmaan 15 s kupissa - ei alkanut tapahtua mitään. Uitin uudestaan - sit vaan toiselle puolelle tuli ja sit uitin kolmannen kerran niin tuli loputkin. Eli en sit oo ihan varma onko tulos ihan luotettavasulla nyt ei ainakaan jos vedessä uitit!
3 ja 4 viikot kai jää jokatapauksessa vaaleiksi - niin siellä ohjeessa lukee! Tämän testin kanssa on vissiin syytä uittaa niin kauan, että näkee punaista siinä viikkojen kohdalla liikkumassa, ehkä 40s tmsJoo onneksi viivat oli ihan näkyvät vesibuustillakin, mutta toki varmasti 3 ja 4 viikkojen siitä syystä haaleatMutta hyvä tietää että nää ei ehkä ihan yhellä kastamisella lähde toimimaan
![]()