Syyskuisten plussatestien kuvia

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Tänne saatte halutessanne laittaa kuvia teidän positiivisista raskaustesteistänne.:shy:
Kuinka monta testiä teit?
 
Oon testaillut säännöllisesti kp 23 lähtien, nyt kp 27 ja selvä plussa :red-heart:
 

Liitteet

  • 20211223_072032.jpg
    20211223_072032.jpg
    872.7 KB · Katsottu: 38
Eilen rv 4+0

IMG_20211222_103138.jpg

Joku laskuri antaa lasketuksi 31.8. ja joku 1.9. Päivät on kuitenkin tarkkaan tiedossa, koska kyseessä on pakastealkionsiirto. Edellinen raskaus meni kesken ja tehtiin lääkkeellinen tyhjennys rv 10+1. Vaikka mun la jäisi tonne elokuun viimeiselle päivälle, niin aiemmat ovat syntyneet 41+5 ja 42+0, joten tämä olisi todennäköisesti ihan passeli ryhmä mulle silti :Smiling Face With Open Mouth

Nyt olen kuitenkin vielä kovin skeptinen, oireita ei ole juuri mitään. Ei ollut viimeksikään isosti ja huonostihan siinä kävi :disappointed-face:
 
Eilen rv 4+0

View attachment 109363

Joku laskuri antaa lasketuksi 31.8. ja joku 1.9. Päivät on kuitenkin tarkkaan tiedossa, koska kyseessä on pakastealkionsiirto. Edellinen raskaus meni kesken ja tehtiin lääkkeellinen tyhjennys rv 10+1. Vaikka mun la jäisi tonne elokuun viimeiselle päivälle, niin aiemmat ovat syntyneet 41+5 ja 42+0, joten tämä olisi todennäköisesti ihan passeli ryhmä mulle silti :Smiling Face With Open Mouth

Nyt olen kuitenkin vielä kovin skeptinen, oireita ei ole juuri mitään. Ei ollut viimeksikään isosti ja huonostihan siinä kävi :disappointed-face:


Mun eka raskaus päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon 7+5 ja se varjosti seuraavaa raskautta ihan loppuun asti. Nyt tämän tuoreen raskauden kanssa pystyy jotenkin heti olemaan positiivisemmalla mielellä, kun se yksi onnistunut taustalla. Kaikkeahan voi nytkin tapahtua, mutta koitan nyt mennä sillä asenteella että kaikki menee hyvin.

Ja mulla siis siinä keskeytyneessä selkeät raskausoireet jatkui, vaikka oli jo mennyt kesken. Sitten taas ystäväpiirissä on henkilöitä, joilla joku raskaus ollut käytännössä oireeton ja toisesta taas sitten paljonkin oireita.
 
Muokattu viimeksi:
Mun eka raskaus päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon 7+5 ja se varjosti seuraavaa raskautta ihan loppuun asti. Nyt tämän tuoreen raskauden kanssa pystyy jotenkin heti olemaan positiivisemmalla mielellä, kun se yksi onnistunut taustalla. Kaikkeahan voi nytkin tapahtua, mutta koitan nyt mennä sillä asenteella että kaikki menee hyvin.

Ja mulla siis siinä keskeytyneessä selkeät raskausoireet jatkui, vaikka oli jo mennyt kesken. Sitten taas ystäväpiirissä on henkilöitä, joilla joku raskaus ollut käytännössä oireeton ja toisesta taas sitten paljonkin oireita.
Mulla on aiemmassa suhteessakin lapset tehty hoidoilla ja niihin vuosiin ehti mahtua negaan pööttyneitä hoitoja, keskenmenoon päöttyneitö hoitoja ja lopulta kaksi ihanaa lasta :red-heart:

Tää on mun... öööh... kuudes raskaus ja mulla on tosiaan kaksi lasta.
 
Mulla on aiemmassa suhteessakin lapset tehty hoidoilla ja niihin vuosiin ehti mahtua negaan pööttyneitä hoitoja, keskenmenoon päöttyneitö hoitoja ja lopulta kaksi ihanaa lasta :red-heart:

Tää on mun... öööh... kuudes raskaus ja mulla on tosiaan kaksi lasta.


Aa, no sittenhän sulla kokemusta riittää omasta takaa oikein roppakaupalla. :No Evil Monkey: Toivotaan kovasti, että tästä kuudennesta tulee teille kolmas lapsi!
 
elmi, kiitos :red-heart:

Virallinen testipäivä tänään, dpo16 ja rv 4+2. Pc-liuska antoi tasavahvat viivat :Two-hearts:

IMG_20211224_093540.jpg
 
Tämän aamun testi alimpana, 28 päivän kierron mukaan tänään 4+2. Keskellä 4+0, ylhäällä 3+8. Ylihuomenna teen vielä yhden testin kun sellainen kotoa vielä löytyy, sitten voisi koittaa malttaa lopettaa tämän testailun :Face With Stuck Out Tongue  And Closed Eyes:
 

Liitteet

  • 5E17D092-3C80-4542-BE82-EE245ADE3111.jpeg
    5E17D092-3C80-4542-BE82-EE245ADE3111.jpeg
    1.1 MB · Katsottu: 50
Tänä aamuna töissä tehty testi. Eilen illalla jo plussasin, mutta kun tuli ostettua iso paketti testejä, niin en malttanut olla tekemättä toista aamulla. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: 4+1 (tietysti luin vasta paketin ostettuani, että rfsu antanut vääriä positiivisia. Mutta kyllä tuo aika vakuuttava plussa on...)
 

Liitteet

  • IMG-20211227-WA0000.jpeg
    IMG-20211227-WA0000.jpeg
    366.4 KB · Katsottu: 48
Tänä aamuna töissä tehty testi. Eilen illalla jo plussasin, mutta kun tuli ostettua iso paketti testejä, niin en malttanut olla tekemättä toista aamulla. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: 4+1 (tietysti luin vasta paketin ostettuani, että rfsu antanut vääriä positiivisia. Mutta kyllä tuo aika vakuuttava plussa on...)

Juu, ei rfsu:kaan ihan tuollaisiin virheellisiin pysty! :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
 
Muokattu viimeksi:
Tänä aamuna töissä tehty testi. Eilen illalla jo plussasin, mutta kun tuli ostettua iso paketti testejä, niin en malttanut olla tekemättä toista aamulla. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: 4+1 (tietysti luin vasta paketin ostettuani, että rfsu antanut vääriä positiivisia. Mutta kyllä tuo aika vakuuttava plussa on...)
Ei se tommosia vääriä anna, vaan niitä lähes värittömiä tai semmosia missä on aavistus väriä.
 
Ei se tommosia vääriä anna, vaan niitä lähes värittömiä tai semmosia missä on aavistus väriä.

No näin arvelinkin, kiitos tiedosta. Edellisestä plussasta/testistä 12 vuotta, niin mennyt kaikki tällaiset ohi. :Upside Down Face:
 
Tänä aamuna töissä tehty testi. Eilen illalla jo plussasin, mutta kun tuli ostettua iso paketti testejä, niin en malttanut olla tekemättä toista aamulla. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: 4+1 (tietysti luin vasta paketin ostettuani, että rfsu antanut vääriä positiivisia. Mutta kyllä tuo aika vakuuttava plussa on...)

Onpa erittäin vakuuttava plussa, onnea! :Two-hearts:
 
Onnea plussaajat :red-heart: Voi vitsi, minä niin Toivon plussaa...menkat myöhässä nyt 2 päivää ja pelottaa että miksi on niin niin hirveän haalea
 

Liitteet

  • 20211229_130538.jpg
    20211229_130538.jpg
    952.7 KB · Katsottu: 60
Eilen oli dpo ~14, ja päätin myöhään illalla tehdä vielä rtestin (Raskauskeijun liuska) koska menkat ei olleet alkaneet. Edellisen aamun testi oli niin lumivalkoinen nega ettei kyllä ollut yhtään toivoa mistään viivasta, mutta testiin piirtyikin ihan hentoinen viiva. Epäilin ensin että nyt sain ekaa kertaa viivanpaikan, mutta oli siinä väriäkin kun oikein tihrusti. Tänä aamuna tein kolme lisää (Raskauskeijun liuska, Rfsu ja Rfsu herkkä) ja niihinkin tuli punertavat viivat. Hämmentää ja jännittää että mitä tässä käy, mun eka raskauteni kun meni viime syyskuussa kesken.
 

Liitteet

  • 20220101_063950.jpg
    20220101_063950.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 50
Täällä myös yksi viime viikolla plussannut. Meillä oli pakastealkionsiirto 16.12. ja ensimmäisen toisen hennon viivan sain viisi päivää siirrosta 10dpo. Olen ollut muutaman päivän testaamatta, mutta nyt sitten iltapissasta koitin tehdä muutaman testin, ja kyllä se vaan vahvistuu! Nyt ois viikkoja kasassa 5+0 ja 21dpo.
 

Liitteet

  • 40BAE23A-E80B-445A-B301-BE3A401724B8.jpeg
    40BAE23A-E80B-445A-B301-BE3A401724B8.jpeg
    1.2 MB · Katsottu: 30
Takaisin
Top