Tänne saatte halutessanne laittaa kuvia teidän positiivisista raskaustesteistänne.
Kuinka monta testiä teit?
Kuinka monta testiä teit?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eilen rv 4+0
View attachment 109363
Joku laskuri antaa lasketuksi 31.8. ja joku 1.9. Päivät on kuitenkin tarkkaan tiedossa, koska kyseessä on pakastealkionsiirto. Edellinen raskaus meni kesken ja tehtiin lääkkeellinen tyhjennys rv 10+1. Vaikka mun la jäisi tonne elokuun viimeiselle päivälle, niin aiemmat ovat syntyneet 41+5 ja 42+0, joten tämä olisi todennäköisesti ihan passeli ryhmä mulle silti
Nyt olen kuitenkin vielä kovin skeptinen, oireita ei ole juuri mitään. Ei ollut viimeksikään isosti ja huonostihan siinä kävi
Mulla on aiemmassa suhteessakin lapset tehty hoidoilla ja niihin vuosiin ehti mahtua negaan pööttyneitä hoitoja, keskenmenoon päöttyneitö hoitoja ja lopulta kaksi ihanaa lastaMun eka raskaus päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon 7+5 ja se varjosti seuraavaa raskautta ihan loppuun asti. Nyt tämän tuoreen raskauden kanssa pystyy jotenkin heti olemaan positiivisemmalla mielellä, kun se yksi onnistunut taustalla. Kaikkeahan voi nytkin tapahtua, mutta koitan nyt mennä sillä asenteella että kaikki menee hyvin.
Ja mulla siis siinä keskeytyneessä selkeät raskausoireet jatkui, vaikka oli jo mennyt kesken. Sitten taas ystäväpiirissä on henkilöitä, joilla joku raskaus ollut käytännössä oireeton ja toisesta taas sitten paljonkin oireita.
Mulla on aiemmassa suhteessakin lapset tehty hoidoilla ja niihin vuosiin ehti mahtua negaan pööttyneitä hoitoja, keskenmenoon päöttyneitö hoitoja ja lopulta kaksi ihanaa lasta
Tää on mun... öööh... kuudes raskaus ja mulla on tosiaan kaksi lasta.
Tänä aamuna töissä tehty testi. Eilen illalla jo plussasin, mutta kun tuli ostettua iso paketti testejä, niin en malttanut olla tekemättä toista aamulla. 4+1 (tietysti luin vasta paketin ostettuani, että rfsu antanut vääriä positiivisia. Mutta kyllä tuo aika vakuuttava plussa on...)
Ei se tommosia vääriä anna, vaan niitä lähes värittömiä tai semmosia missä on aavistus väriä.Tänä aamuna töissä tehty testi. Eilen illalla jo plussasin, mutta kun tuli ostettua iso paketti testejä, niin en malttanut olla tekemättä toista aamulla. 4+1 (tietysti luin vasta paketin ostettuani, että rfsu antanut vääriä positiivisia. Mutta kyllä tuo aika vakuuttava plussa on...)
Ei se tommosia vääriä anna, vaan niitä lähes värittömiä tai semmosia missä on aavistus väriä.
Tänä aamuna töissä tehty testi. Eilen illalla jo plussasin, mutta kun tuli ostettua iso paketti testejä, niin en malttanut olla tekemättä toista aamulla. 4+1 (tietysti luin vasta paketin ostettuani, että rfsu antanut vääriä positiivisia. Mutta kyllä tuo aika vakuuttava plussa on...)