syyllisyys

papulainen

Silmät suurina ihmettelijä
Nyt on keskenmenosta jo muutama päivä ja olen miettinyt pääni puhki syistä, miksi näin tapahtui. Toki voi olla, että syy oli sikiössä. Tai sitten toisaalta ei. Googlettamalla törmäsin seikkaan, että jo 2 kahvikuppia päivässä tuplaa keskenmenoriskin! En tiennyt tällaisesta ja olen juonut kahvia koko alkuraskauden ajan, ehkä juuri sen 1-3 kuppia päivässä. Että se saattoi sitten olla siinä. Toinen syyllinen löytyi tupakoivasta miehestäni. Siittiöt saattoivat olla huonolaatuisia ja siksi meni kesken. En ole saanut häntä lopettamaan, mikä ahdistaa nyt aivan älyttömästi. Sitten mietin näitä perinteisiä nostamisia/kyykkimisiä, jotka tämän olis saattaneet aiheuttaa. Onko muilla samoja ajatuksia vai ajatteletteko vain, että se oli siinä lapsessa joku juttu, ettei onnistunut.
 
Moikka Papulainen!
Älä etsi syitä itsestäsi tai miehestäsi. Keskenmeno EI johtunut kummastakaan teistä. Suurin osa sikiöiden keskenmenoista on kromosmipoikkeavuudet,tulehdukset,sydänviat yms. Minulla on kaksi lasta ja mieheni polttaa. keskenmenon koin pari kuukausi sitten. Tiedän itse että vika ei ole minussa,olenhan saanut kaksi täysin tervettä lasta. olen juonut kaikissa raskauksissa koka kolaa 1,5L per päivä. eikä sitäkään ns saisi juoda noin paljon mut ei noi kaksi ekaa kesken mennyt.
Tuska on kova ja tulee mietittyä kaikkea,kun menetti yhden todellisuuden elämästään. mutta ei kannta syyttää itseään!
 
Takaisin
Top