Syntyvästä vauvasta tulee tiikeri!

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Syyskuiset vauvanne saavat kiinalaisessa horoskoopissa tiikerin merkin. Miten tiikerilapsi sopii teidän perheeseenne? Lue luonteen kuvaus tiikerin horoskoopista täältä! Mitä muita horoskooppeja teidän perheessänne on?
 
"Voimakas ja itsenäinen" kuulostaa hyviltä luonteenpiirteiltä :Winking Face: Hyvä lisä tähän meidän tiimiin.

Perheestä löytyy äiti (hevonen) isä (lammas) ja lapsi (sika)
 
Mies on jänis - tuli, minä lohikäärme - maa (olen syntynyt sen verran aikasin -89, että menee oikeasti lohikäärmeen puolelle vaikka pelkän syntymävuoden mukaan olisinkin käärme) ja ensimmäinen lapsukainen näyttää tosiaan olevan tiikeri - vesi.

Tiikerin ominaisuudet : "tiikerit viihtyvät mainiosti itsekseen, eivätkä usein perusta liikoja muiden mielipiteistä. Tiikerit ovat eloisia ja hyväntuulisia, vapautta rakastavia sieluja. He tarvitsevat ympärilleen paljon omaa tilaa. Heillä on myös voimakas kunnianhimo – hyvässä ja pahassa."
.. ihan kuin me vanhemmat! :tears:
 
Tiikeri on mun lempieläin joten oikein mielellään otetaan tiikeri perheeseen. :red-heart:
 
Olen itse tiikeri. Kun luin lehdestä tammikuun lopussa, että tiikerin vuosi alkaa niin tuli semmoinen fiilis, että olisipa ihanaa jos meille tulisi tiikerivauva. :smiling face with heart-eyes: :Tiger Face: Mies on lammas. :Sheep:
 
Tiikeri on oikein tervetullut meidän perheeseen. Itse olen käärme :Snake:, mutta mies on myöskin tiikeri. Ehkä pieni tulee enemmän isäänsä? :Tiger Face:
 
Eloisa ja itsenäinen kuulostaa juuri sellaisilta piirteiltä millä pärjää! Unissani hänet olen nähnyt hyvinkin valoisana ja tarmokkaana lapsena, joka ei monesta asiasta ole moksiskaan, mutta ne asiat mistä hän on jotakin mieltä, niin ne sitten on just näin, eikä mieli muutu :D
 
Vai että tiikeri! :smiling face with heart-eyes:
Meiltä löytyy härkä (minä), kaksi jänistä (mies ja kuopus) ja sika (esikoinen).
 
Itse olen Rotta, puoliso Hevonen ja nyt mukaan liittyy siis Tiikeri!
En tosin hevosen merkeistä juurikaan puolisoani tunnista :tears:
"Hevonen. Suurista joukoista ja nopeista muutoksista innostuva hevonen on kiinalaisen tähtikartan kuumaverisin merkki. Hänellä on heikkoutta äkkipikaisuuteen, salamarakkauksiin ja kärsimättömyyteen. Hän rakastaa huumoria, viihdykkeitä ja ihmisten seuraa, vaikka onkin itsenäinen ja harvoin haluaa ottaa neuvoja vastaan." Kärsimätön kyllä on mutta ei todellakaan ole suurista joukoista ja nopeista muutoksista innostuva. Ennemminkin samanmoinen kuin tuo Tiikeri
 
Itse olen Rotta, puoliso Hevonen ja nyt mukaan liittyy siis Tiikeri!
En tosin hevosen merkeistä juurikaan puolisoani tunnista :tears:
"Hevonen. Suurista joukoista ja nopeista muutoksista innostuva hevonen on kiinalaisen tähtikartan kuumaverisin merkki. Hänellä on heikkoutta äkkipikaisuuteen, salamarakkauksiin ja kärsimättömyyteen. Hän rakastaa huumoria, viihdykkeitä ja ihmisten seuraa, vaikka onkin itsenäinen ja harvoin haluaa ottaa neuvoja vastaan." Kärsimätön kyllä on mutta ei todellakaan ole suurista joukoista ja nopeista muutoksista innostuva. Ennemminkin samanmoinen kuin tuo Tiikeri
Mulle taas on mainostettu hevosen olevan aikaansa edellä oleva oivaltaja, sosiaalinen erakko, joka ei voi sietää vääryyttä.
Toisaalta niin hevos- kuin tiikerilaumoissatakin löytyy onneksi erilaisia yksilöitä. Millaisen synnynnäisen temperamentin haluaisit pojallanne olevan?
 
Mulle taas on mainostettu hevosen olevan aikaansa edellä oleva oivaltaja, sosiaalinen erakko, joka ei voi sietää vääryyttä.
Toisaalta niin hevos- kuin tiikerilaumoissatakin löytyy onneksi erilaisia yksilöitä. Millaisen synnynnäisen temperamentin haluaisit pojallanne olevan?
Hmmm, vaikea sanoa. Kokeilunhaluinen, utelias..mutta ei liian huimapäinen? Mielenkiinnolla odotamme häneen tutustumista.
 
Toi on niin totta, huimapäinen poika, nuorimies... lisäisi huolta viimeistään noin 15 v kuluttua!
 
Hevonen. Suurista joukoista ja nopeista muutoksista innostuva hevonen on kiinalaisen tähtikartan kuumaverisin merkki. Hänellä on heikkoutta äkkipikaisuuteen, salamarakkauksiin ja kärsimättömyyteen. Hän rakastaa huumoria, viihdykkeitä ja ihmisten seuraa, vaikka onkin itsenäinen ja harvoin haluaa ottaa neuvoja vastaan.

Osui ja upposi omalla kohdalla, jonain päivinä vähän turhankin hyvin. t. Hevonen :tears:
 
Takaisin
Top