Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulle taas on mainostettu hevosen olevan aikaansa edellä oleva oivaltaja, sosiaalinen erakko, joka ei voi sietää vääryyttä.Itse olen Rotta, puoliso Hevonen ja nyt mukaan liittyy siis Tiikeri!
En tosin hevosen merkeistä juurikaan puolisoani tunnista
"Hevonen. Suurista joukoista ja nopeista muutoksista innostuva hevonen on kiinalaisen tähtikartan kuumaverisin merkki. Hänellä on heikkoutta äkkipikaisuuteen, salamarakkauksiin ja kärsimättömyyteen. Hän rakastaa huumoria, viihdykkeitä ja ihmisten seuraa, vaikka onkin itsenäinen ja harvoin haluaa ottaa neuvoja vastaan." Kärsimätön kyllä on mutta ei todellakaan ole suurista joukoista ja nopeista muutoksista innostuva. Ennemminkin samanmoinen kuin tuo Tiikeri
Hmmm, vaikea sanoa. Kokeilunhaluinen, utelias..mutta ei liian huimapäinen? Mielenkiinnolla odotamme häneen tutustumista.Mulle taas on mainostettu hevosen olevan aikaansa edellä oleva oivaltaja, sosiaalinen erakko, joka ei voi sietää vääryyttä.
Toisaalta niin hevos- kuin tiikerilaumoissatakin löytyy onneksi erilaisia yksilöitä. Millaisen synnynnäisen temperamentin haluaisit pojallanne olevan?