Syntyneet

Ihanaa Leina! Olitkohan äsken aamiaisella? Oon käyrässä synnärin puolella kun tarjonnan tarkistuksessa ei näkynyt liikkeitä.
 
Painoennätys tuli Zoe! :) Konkarisynnyttäjät vetelitte aika samaan aikaan Zoe ja MamaXfive..niinköhän pullat jäi leipomatta Mamalta..
 
Kovastipa tupsahtelee vauvoja näinä päivänä ja onkohan eka foorumilaisten kohtaaminen jo ollut? :)
 
Kätilöä meinasi naurattaa, kun hän kommentoi jotain pienestä vauvasta ja minä siihen, että älä nyt, kun meidän ennätyspaino. :D Ihan hyvin piti paikkansa viimeinen painoarvio, joka tehtiin vajaa viikkoa aikaisemmin.

Katoin myös, että MamaXfive on ollut samoihin aikoihin ponnistamassa. :)
 
Missä sä Zoe synnytit? Me ollaan Jorvissa. Mä olin siinä synnytyssalissa, josta kuului hirveä kiroilu!
 
Huh! Rankan synnytyskokemuksen päätteeksi tyttö on täällä! 19.10. klo 13.05. Paino 3152g pipa 35 ja pituus 50cm. Viikot 42+1. Käynnistys su aamuna klo 1030, koko päivänä ei mitään ja annettiin kolmeen kertaan cytotec murut. Klo 2350 rävähti supparit käyntiin yhtäkkiä, täysin säännöllisenä 3-4min välein. Kipeytyivät nopeasti, kivunlievitys ym jäi puolitiehen heti alkuunsa. 8 pääsin saliin ja oli kyllä suoraan sanoen yhtä kipuhelvettiä aina epiduraalin saakka. Ilokaasu ei toiminut ollenkaan. Lopuksi alateitse spontaanisti. Mulle nousi korkea kuume 38 salissa, tytön sydän hakkasi lähes 200 pahimmillaan minkä vuoksi oli isompi vastaanottokomitea paikalla puristamaan tytön maailmaan. Mutta sain puserrettua sitten kumminkin ilman apuja hänet maailmaan. Oli kyllä urakka! Ihana tyttönen silti suurine silmineen :Heartred
 
Kuulostaa kyllä rajulta kokemukselta lumileopardi.... pelkään vähän itse samaa kun vauvaa ei vaan ala kuulua oireista huolimatta, huomenna neuvolasta lähetettä yliaika- arvioon. Onneksi voi lohduttautua sillä, että on ohimenevää ja palkinto kuittaa kärsimykset!
 
Annelia, vain osa käynnistetyistä reagoi kuten minun kroppa, ja sitä kun ei koskaan voi etukäteen tietää. Itsellä ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin cytotec koska kohdunkaula ja koko tilanne oli täysin epäkypsä. Kroppa pakotettiin synnyttämään joten meni sitten vähän rajumman kaavan mukaan. Mutta palkinto on onneksi ihana!
 
Sun synnytys kuulostaa Lumileopardi vähän samankaltaiselta kun itselläni. Onneksi sun palkinto on kuitenkin nyt sun sylissä.

En ole itse vielä kirjoittanut synnytyskertomustani mutta jossain vaiheessa jakaan sen teidän kanssa.
 
Auts! Vaikea sanoa kun en enää salissa ole. Itse sain illalla synnytyssalin heti kun halusin ja kolmeen muuhun yritimme, mutta siivous oli kesken. Ehkä se tilanne on nopsasti muuttunut eilisestä.
Vuodeosastolla ainakin on tilaa.
 
Takaisin
Top