Syntyneet

Keskustelun 'Laskettu aika lokakuussa 2015' aloitti M&S, 1 syys 2015.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Leina Ihastunut foorumiin Lokakuunmammat 2015

Meidän tyttö syntyi 18.10. klo: 23.50 alateitse, synnytys alkoi spontaanisti supistuksilla. Mitat: 3255g, 49cm ja pipa 33,5cm. Rv 39+0
    • Tykkää Tykkää x 30
    Last edited: 19 loka 2015
  2. Triina Rakastunut foorumiin Lokakuunmammat 2015 Lokakuunmammat 2014

Ihanaa Leina! Olitkohan äsken aamiaisella? Oon käyrässä synnärin puolella kun tarjonnan tarkistuksessa ei näkynyt liikkeitä.
    • Tykkää Tykkää x 2
  3. Leina Ihastunut foorumiin Lokakuunmammat 2015

Haa, ehkä? Pieni maailma.
    • Tykkää Tykkää x 2
  4. omppu15 Rakastunut foorumiin Toukomammat 2018

Kylläpäs eilen syntyikin monta lokakuista:thumright
    • Tykkää Tykkää x 2
  5. Girassol Peruskäyttäjä Lokakuunmammat 2015

Pienellä viiveellä tulee mutta 11.10 (40+6) syntyi tyttömme 4,1 kg 52 cm py 36 cm, imukupilla avustettuna :Heartbigredkohta viikko oltu jo kotona!:Heartpink
    • Tykkää Tykkää x 32
  6. pellefantti Peruskäyttäjä Lokakuunmammat 2015

Viivellä täälläkin, just kotiuduttiin. Pikkuinen jäbä tuli tähän maailmaan keskiiviikkoa aamuyöllä 14.10. sektiolla avustuksella.
    • Tykkää Tykkää x 31
  7. MamaXfive Peruskäyttäjä

19.10 klo 21.00 syntyi tyttö! Kaikki hienosti.
    • Tykkää Tykkää x 34
  8. Zoe Tuttu foorumilla Lokakuunmammat 2015

19.10. Klo 20.54 meille syntyi pieni poika rv 39+3. Painoa 3180g.
    • Tykkää Tykkää x 36
  9. M&S Rakastunut foorumiin Lokakuunmammat 2015

Painoennätys tuli Zoe! :) Konkarisynnyttäjät vetelitte aika samaan aikaan Zoe ja MamaXfive..niinköhän pullat jäi leipomatta Mamalta..
    • Tykkää Tykkää x 2
    • Hauska Hauska x 1
  10. Ameeba Addikti Lokakuunmammat 2015 Toukokuunmammat 2014 Huhtikuunmammat 2014

Kovastipa tupsahtelee vauvoja näinä päivänä ja onkohan eka foorumilaisten kohtaaminen jo ollut? :)
    • Tykkää Tykkää x 2
  11. Zoe Tuttu foorumilla Lokakuunmammat 2015

Kätilöä meinasi naurattaa, kun hän kommentoi jotain pienestä vauvasta ja minä siihen, että älä nyt, kun meidän ennätyspaino. :D Ihan hyvin piti paikkansa viimeinen painoarvio, joka tehtiin vajaa viikkoa aikaisemmin.

Katoin myös, että MamaXfive on ollut samoihin aikoihin ponnistamassa. :)
  12. MamaXfive Peruskäyttäjä

Missä sä Zoe synnytit? Me ollaan Jorvissa. Mä olin siinä synnytyssalissa, josta kuului hirveä kiroilu!
    • Tykkää Tykkää x 1
    • Hauska Hauska x 1
  13. lumileopardi Tuttu foorumilla Lokakuunmammat 2015

Huh! Rankan synnytyskokemuksen päätteeksi tyttö on täällä! 19.10. klo 13.05. Paino 3152g pipa 35 ja pituus 50cm. Viikot 42+1. Käynnistys su aamuna klo 1030, koko päivänä ei mitään ja annettiin kolmeen kertaan cytotec murut. Klo 2350 rävähti supparit käyntiin yhtäkkiä, täysin säännöllisenä 3-4min välein. Kipeytyivät nopeasti, kivunlievitys ym jäi puolitiehen heti alkuunsa. 8 pääsin saliin ja oli kyllä suoraan sanoen yhtä kipuhelvettiä aina epiduraalin saakka. Ilokaasu ei toiminut ollenkaan. Lopuksi alateitse spontaanisti. Mulle nousi korkea kuume 38 salissa, tytön sydän hakkasi lähes 200 pahimmillaan minkä vuoksi oli isompi vastaanottokomitea paikalla puristamaan tytön maailmaan. Mutta sain puserrettua sitten kumminkin ilman apuja hänet maailmaan. Oli kyllä urakka! Ihana tyttönen silti suurine silmineen :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 29
  14. Annelia Aloittelija

Kuulostaa kyllä rajulta kokemukselta lumileopardi.... pelkään vähän itse samaa kun vauvaa ei vaan ala kuulua oireista huolimatta, huomenna neuvolasta lähetettä yliaika- arvioon. Onneksi voi lohduttautua sillä, että on ohimenevää ja palkinto kuittaa kärsimykset!
    • Tykkää Tykkää x 2
  15. Zoe Tuttu foorumilla Lokakuunmammat 2015

MamaXfive, me ollaan Kokkolassa.
    • Tykkää Tykkää x 1
    • Hauska Hauska x 1
  16. lumileopardi Tuttu foorumilla Lokakuunmammat 2015

Annelia, vain osa käynnistetyistä reagoi kuten minun kroppa, ja sitä kun ei koskaan voi etukäteen tietää. Itsellä ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin cytotec koska kohdunkaula ja koko tilanne oli täysin epäkypsä. Kroppa pakotettiin synnyttämään joten meni sitten vähän rajumman kaavan mukaan. Mutta palkinto on onneksi ihana!
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  17. MamaXfive Peruskäyttäjä

Kokkolaan saakka tuskin kiroiluni Espoosta kuului!!!
    • Tykkää Tykkää x 1
  18. Lulu Tuttu foorumilla Lokakuunmammat 2015

Sun synnytys kuulostaa Lumileopardi vähän samankaltaiselta kun itselläni. Onneksi sun palkinto on kuitenkin nyt sun sylissä.

En ole itse vielä kirjoittanut synnytyskertomustani mutta jossain vaiheessa jakaan sen teidän kanssa.
    • Tykkää Tykkää x 1
  19. unipupu Tuttu foorumilla Lokakuunmammat 2015

Oliko/onko Jorvissa tosi täyttä? Mulla siirrettiin käynnistystä eteenpäin kun kuulemma täyttä.
  20. MamaXfive Peruskäyttäjä

Auts! Vaikea sanoa kun en enää salissa ole. Itse sain illalla synnytyssalin heti kun halusin ja kolmeen muuhun yritimme, mutta siivous oli kesken. Ehkä se tilanne on nopsasti muuttunut eilisestä.
    Vuodeosastolla ainakin on tilaa.
    • Käytettävä Käytettävä x 1

Jaa tämä sivu