syntyneet

Laittelen synnytyskertomusta kun pääsen kotiin jollen täällä innostu, mutta kun puhelimella on pitkästi niin hankalaa kirjoittaa. Varmaan menee muutama päivä kun vesienmenon vuoksi infektiotarkkailu 2vrk vauvalla. Hän on 51cm ja 3605g. Pienempi kuin sisaruksensa, mut johtuu varmasti siitä kun tuli kolme viikkoa aiemmin kuin he. Eli olisivat kaikki olleet saman kokoisia laskettuna. Käynnistys lähti cytolla alkuun lievänä jotta saatiin vauvaa alemmas. Sanoin että varovasti sen cyton kanssa kun reagoin siihen aika hyvin. Onneks uskoivat ja ihana lääkäri laittoin vain pienen murun. Se auttoi että ylettivät kalvoihin ja saivat ne kunnolla puhki. Siitä lähti vauhdilla. Ponnistus 6min. Laitan sit tarkemmin kun saan paperit, niin näen mitä siinä oli. (koska siinä jouduin paniikkiin kun avotarjonta tuntui niin erilaiselta. En meinannut osata ponnistaa kun en tuntenut kunnolla perinteistä raivotarjontaa ja samaan aikaan vauvan sydänäänet aina laski.)Mut hyvin hän sieltä tuli ja ilman mitään nirhaumia edes. Taidan olla kumia...
 
Onnea paljon vauvan saaneille :)

Sent from my Lumia 800 using Tapatalk
 
Fashionhunnyn kans ollaan samiksia: parempi kerta rytinä kuin jatkuva kitinä :D
Meillä ensin sanottiin ponnistusvaiheen olleen mielestäni 13 minsaa, sitten tarkennettiin 7 minuuttiin ja lopulta se kestikin myös papereiden mukaan vain 4 minsaa. No ei se kyllä ollut kuin pari-kolme ähkäisyä ja tyttö oli ulkona :)
Jännä, että meillä piti olla se vähintään nelikiloinen sokerivauva, mutta tämä meidän neitihän on ehkä max keskivaiheilta kun vertaa muihin huhtikuisiin. Minen kyllä aio uskoa arvioita ja stressata sen takia seuraavalla kierroksella :)
 
Onnea uusille mammoille! :Heartred Mä taidan oikeesti olla ainut vauvaton, huomenna rv 39+0 ja ei mitää tuntemuksia :D
 
Jandel ja yllätys15, tässä yksi ilmoittautuu kerhoon. Mulla viikkoja 38+4. Tuntemuksia on ollu, ja tuntuu että iso pallomaha painaa kuin kasa tiiliä... Mutta vielä saa odotella

Onnea kaikille taas uusista tulokkaista!
 
Onnea paljon kaikille:Heartpink

Mulla huomenna neuvola ja tuntemukset samat kuin olleet viimiset 3 viikkoa; tule bebe jo!!!:wav

Eli ois kyllä kiva kun ei lääkärit, terkkarit ym. hehkuttas ettei varmaan mee yli kun jo paikat niin valmiit. Olen siis ensisynnyttäjä ja paikat olleet auki 2 cm ja pää kiinnittyneenä jo kuukauden.
 
HattaraHuhtikuu mulle kanssa lääkäri sano et tulee ennen la eikä mee yliaikaseks, kun on ollu tosi alhaalla ja kiinnittynyt jo hetken. Noo edelleen yhdessä kasassa, eikä merkkejä et ois tulossa. Pe tulee jo rv 41 täyteen, sais kyllä tulla ennen sitä.
 
Onnittelut Kyfi, Fashionfunny ja Platypus! :)

Juuuu....Jandel, Yllätys15, vihdoin totta 2015, HattaraHuhtikuu ja Asla: täälläkin ollaan viel yhes koos. Ei oikeastaan mitään kummempaa tuntemusta suuntaan taikka toiseen. Tosin tänään "vasta" 39+6, että huomenna vasta eräpäivä :D Mutta oma veikkaukseni on, että menee ainakin viikonlopulle. Koska joulukuisessa ultrassa totesivat olevan "siro, -4 pvä:n sikiö", sekä terkka sanonut siroksi, että lääkäri ja ultraaja käyrällä. Ja oma kuukautiskiertoni oli reilusti yli sen normaalin, jonka mukaan alkuperäinen laskettu aika on laskettu. Siinä oma teoriani, keho sitten itse tekee mitä tekee :smug:
 
Takaisin
Top