Syntyneet

Ihanaa, vihdoinkin pääsen kertomaan, että meidän perhe kasvoi viime viikolla suloisella terveellä tytöllä :)

3.7./Gemini/tyttö/4100g/53cm/34-35cm??/41+3/synnytys 15h, josta ponnistus n. 1h
 
Tosi paljon onnea Gemini!! ♥

Sent from my SM-C105 using Vau Foorumi mobile app
 
NO HEI kaikille taas pitkästä aikaa! :) täällä 7viikkoo+2 päivää -ikäsen vauvan äiti :) on ollu kyllä sellasia viikkoja kaikkinensa että en oo tätä ennen ehtiny muka ees kirjottaan tänne...no tässä sitten tiivistettynä :grin

pääsin raskaudestani tosi yllättäen eroon :grin oltiin synnytystä edeltävänä päivänä viä mökillä kalassa myöhään yöhön eikä ollu mitään oireita mistään.saunaankin mentiin; miehen iskä just vinoili kun kysy eikö saunakaan saa aikaan suppareita ja mä sanoin ettei,että en ookaan ollu kunnon saunassa...no oli sit oikeessa :D kotiuduttiin joskus 03 aikaan aamuyöllä ja vähän katteltiin et mun maha näyttää omituiselta.seuraavana eli helluntaiaamuna 8.6. sitten herätessäni tiesin et jaha,tänään mennään synnyttään :eek: tarkka likka,kun alkuperäsenä laskettuna aikana tuli ulos (siirrettiin rakenneultrassa jostain syystä kolmella päivällä) :grin

sairaalaan mentiin iltapäivä kahdelta ja synnytys oli perushelppo.ei mitään repeilyjä,ja melkein loppuun asti mentiin ihan vaan miehen selkähieronnalla ja vesialtaalla.sit otin semmosen 2h vaikuttavan minispinaalin kun mulla supparit oli kramppeja nivusissa,ja tuli olo että en kohta jaksa ponnistusvaihetta jos en pääse niistä eroon.auttokin hyvin ja loppu avautumisvaihe ihan kivuttomasti.sitten ponnistusvaiheessa oli jo tunto takas ja 42min jälkeen punnersin kersan vihdonkin pihalle :p:grin 9pisteen likka tuli klo 21.22,mitat 3475g ja 51cm.

sen jälkeen alkokin haasteellinen osuus :grin minä en oo ees muksuna leikkiny nukeilla,joten koko vauvanhoitokonsepti oli uutta ja ihmeellistä,en ees pukee osannu sitä :grin olin aika pihalla sairaalassa hommista viä ja imetyksen alku oli hankalaa kun likka oli hyvinkin hanakka rinnalle ja sai heti raivarin jos ei saanu tissiä suuhun ja mulla sitten matalat rinnanpäät joista ei saanu hyvin kii ja se oli kauheeta taistelua kaikkinensa.välillä tuntu ettei tuu hommasta mitään.rintakumia jouduin alkuun käyttään jokusen viikon et siitä jotain ees tulis.samoin tuli yllärinä kuinka kiinni siinä imetyksessä on alkuun; toi saatto syödä tunteja silleen et välissä oli vaan vaipanvaihtotauko :eek: mies oli onneks uskollisena kotiorjana koko ajan ja parhaimmillaan syötti mua kun mä syötin muksua :p pikkuhiljaa homma lähti sujuun onneks.

Nyt kun tää on vanhempi ja on saanu malttia,homma sujuu jo molemmin puolin :) ja nyt viimeset pari-kolme viikkoo alkanu vihdonkin oleen hereillä muutakin kun tissillä. ihana likka tää on muuten,aurinkoinen kun mikä,ja hyvä reissu-riitta,se on alusta asti raahattu niin joka paikkaan mukaan että tykkää kun mennään.oon julki-imettäny mm.jukolan jussin terassilla ja uimarannalla,ja vaihtanu vaippaa auton takapenkillä :grin

vaunuilukin alkaa sujua alun raivarien jälkeen ny kun toi killistelee niissä maisemia :) vieressä nukkuu viä perhepedissä kun muuhun ei suostu.se on semmonen äiskän ja iskän sylikissa :Heartred

nimen päättäminen on kans ollu yhtä tuskaa :grin nyt vasta viime perjantaina vietiin paperi maistraattiin, elise karelia tuli tytöstä.miehellä on viä varpajaisetkin pitämättä ja nimiäiset on vasta ens kuun lopussa,ollaan vähän hitaita :grin siitäkin saanu anopin kans joka välissä vääntää edelleen kättä kun se ny on sille niin iso asia ja on varmaan varma että muksu on tuomittu helvetin esikartanoon :confused::p:grin

siinä varmaan päällimmäiset :) kuvasaastetta liitteenä, ja kysykää jos on jotain mitä viä haluutte tietää :grin

elise ja pupu.jpg
 
Paljon onnea teille tytöstä! kaunis nimi kauniille pikkuflikalle!
eikö olekin ihmeellistä miten vauva osaa tehdä naisesta äidin!:grin
 
Onnea tytöstä heidi79! :)

Sent from my SM-G900F using Vau Foorumi mobile app
 
Vihdoinkin pääsee onnittelemaan eli onneksi olkoon Heidi tytöstä! :Heartpink
Mä olenkin välillä täällä pyöriessäni miettinyt miten sinä ja vauva voitte :)
 
Takaisin
Top