Jätkä syntyi tänään aamulla pikavauhtia. Ekat kivuliaat supistukset tuli kai 4-5 aikaan aamulla,josta sitten tihenivät ja alkoivat jo kohta tulla muutaman min välein,ja olo alkoi olla tuskainen. Sairaalassa oltiin puoli 9 aikoihin,jolloin olin jo 10 cm auki,ja siitä suoraan synnytyssaliin. Kalvot puhkaistiin salissa. Luomuna mentiin. Vähän otin alkuun ilokaasua supistellessa. Sen jätin pois,kun neuvoivat miten supistukseen ponnistetaan. Välillä kävin jumppapallolla,muuten olin sängyllä kyljellään tai puoli-istuvassa asennossa,jossa synnytin. Puoli 11 maissa oli poika ulkona. 3310 g, 48 cm, pään ympärys 34 cm. Rv tänään 39+2. Ei jäänyt traumoja. Kivulias mutta ihana kokemus,ja parempaa palkintoa ei voisi olla! Tsemppiä kaikille tuleville synnyttäjille ja voimia kivun kanssa. Kyllä siitä selviää! :)
Meillä syntyi la 5.10 klo 20:56 poika. Pituutta 49,5 cm ja painoa 3915 g. Rv 40+3. Synnytys sujui hyvin. Kirjoittelen tarkemmin myöhemmin. Vielä ollaan osastolla, kun joku pikkupöpö pääsi pojalle kehittymään ja on nyt lasten teholla seurannassa ainakin huomiseen. Antibioottia saa, mutta on jo hyvänvointinen. :) äitille oli kova paikka, että toinen joutu teholle oleskelemaan. mutta kaikki hyvin ja toivotaan että huomenna pääsee mun vierelle takasi.