Syntyneet Toukomussut <3

mullakkin tuli mieleen että jokos Himpula on päässy tänne kirjottamaan tai joku muu käyny synnärillä tässä ennen [;)]
 
Joo.. Kyllä tässä odotellaan.. sais jo mun puolesta tulla tämä itse rauhallisuus masusta  [:D]

Takuulla yllättää jollain tapaa (supparit yms..)ettei ite äiti voi ennakoida koska päättää tulla.. saa nähä.
 
Sydän pomppas kurkkuun kyllä [:D][:D][:D]

Himpulan uutisia odottelen ihan karvat pystyssä,että käynnistetäänkö siellä vai mitä tapahtuu. [:)][:)]

Minä kun lähdin siellä terkkarilla käymään niin rapuissa tuli vastaan postimies ja morjestettiin siinä ja hän sanoi mulle "Sulla toi kessi vaan kasvaa :)" mä sanoin sitten,että "Juu,vielä 4 viikkoo pitäis kestää" sitten hän totes,että "Meinaatko,että menee vielä 4 viikkoa? :D" kaikista ongelmistani päätellen sanoin,että "öö,en mä oikein usko [;)][:D]" -saa siis nähdä.

Kelle vaan saattaa tulla lähtö täällä toukokuisissa,vaikka jollain ei merkkejä olekkaan. [8D]
 
Nimimerkki     Pvm     Rv     Tyttö/Poika     Pituus/Paino     Synn.kesto     LA
starletti          18.4.    37     tyttö              48 cm/ 2690 g   3 h 57 min       8.5
 
oooo.. Onnea starletti koko perheelle. Ihanaa pikkunen ensimäinen toukotyttö putkahtanut maailmaan [:D]
 
Kiitos [:)] kaikki kävi niin yllättäen...olin jo 8 cm auki sairaalaan päästessä, tytöllä oli niiiiiin kiire maailmaan [:D]
 
kiireinen tyllerö [:D] hyvä että kaikki meni hyvin ja sinä ja vaavi voitte hyvin [:)] 
 
En tiedä olenko ainoa, mutta minua ainaskin kiinnostaisi kuulla, miten synnytykset ihmisillä on menneet (sitten kun useampi päättää jakaantua) *nimim pelonsekaisin tuntein omaa odotellen* [:D]
 
Nimimerkki Pvm Rv Tyttö/Poika Pituus/Paino Synn.kesto LA
starletti 18.4. 37 tyttö 48 cm/ 2690 g 3 h 57 min 8.5
Himpula 21.4 38+0 tyttö 48cm/3130g 8h 6min 5.5
 
Takaisin
Top