Syntyneet toukokuun vauvat ja synnytystarinat <3

Täällä saatiin täyden 10 tyttö maailmaan 04.06.2013 kello 09.12! Käynnistykseen olisi pitänyt samaisena aamuna mennä puoli 9 aikoihin mutta vauva päätti toisin.
Supistuksia alkoi tulemaan säännöllisesti puoli viiden aikaan ja puoli 7 aikoihin oltiin synnärillä. Käyrillä olin hetken ja kätilö teki sisätutkimuksen jolloinka totesi että 5cm auki. Siitä suoraan saliin jossa sain ilokaasua, joka auttoi jonkin aikaa. Pyysin kuitenkin spinaalin kun alkoi tuntumaan ettei ilokaasulla loppuun asti mennä. Lääkäri tulikin melkein heti ja laittoi spinaalin jonka jälkeen kaikki kipu katosi. Mies lähti tässä välissä päivittämään tietoja äidilleni ulos. Heti kun mies oli saanut salin oven kiinni tuumasin kätilölle että nyt tuntuu hiukan painetta. Kätilö tarkasti tilanteen ja olin täysin auki! Siinä sitten odoteltiin että mies palaa ulkoa ja sitten alettiin ponnistamaan. Ei tarvinnut oikeastaan kuin ähistä vauva pihalle, lopussa jouduin kaksi kertaa ponnistamaan hiukan enemmän ja 10 minuutin "ponnistamisen" jälkeen prinsessa oli maailmassa :)
04.06.2013/09.12/3262g/50,5cm/4h49min/alatie/tyttö
 
10.05.2013 / Disir / poika /rv 41+1 / 53cm / 3800g / elektiivinen keisarinleikkaus
 
En ole odotusaikana ollut täällä mukana, mutta laitetaan meidänkin kuopuksen tiedot, kun linjoille olen liittynyt :)

19.5. / Kylli -84 / tyttö / 39+5 / 48cm / 3225g / alatie / 6,5
 
Takaisin
Top