Syntyneet toukokuiset pikkuruiset

Onnea kaikille synnyttäneille, spiraali, jenskuli ja stella!

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Mä en muista ketä oon jo onnitellut täällä tai facessa, mut onnittelen uudestaan teitä jotka ootte saaneet nyytin syliin :Heartred

On kyllä kauheasti tullu tänne ja facen puolelle vauvauutisia, ei varmaan yhtään päivää vielä menny ettei joku olisi synnyttäny :)
Onnea vielä kaikille!
Kirjotelkaa synnytystarinoita kun jaksatte, niitä on niin kiva lukea!!

Minäkin heitän suuret onnittelut Spiraalille, Jenskulille, Stellalle ja muille synnyttäneille (jos joku unohtu välistä, anteeksi) :) <3

Onnea jenskuli, spiraali ja stella!!! ja tietty kaikki muutkin possahtaneet :p ihania uutisia tulee siihen tahtiin ettei perässä meinaa pysyä...

Hauska kun vauvoja syntyy noin rykelmissä. Tänään ei taideta saada lisää, mutta jokohan huomenna tulisi taas useampi?

Onnittelut jälleen kaikille oman käärönsä syliin saaneille <3

Ohhoh!!! onpas tosiaan pitkä lista jo!!! ja vaikka kuinka tuntu, että tulee pelkästään tyttöjä toukokuussa, niin onhan sinne noita poikiakin mahtunnu samanverran :)

Ei niitä sit ollutkaan joka päivälle vaikka siltä tuntu :) mut loppukuusta on varmaan paljon hiljasempaa kun tääl on aika paljon ollu aktiivisina alkukuun odottajia.

Onnittelut Spiraali, Stella ja Jenskuli!

Sitten meidän uutisiin:
Sarra/ 6.5.2014/ 15.26/ poika/ 40+4/ 4390g ja 53cm/ kiireellinen sektio (tarjontavirhe)/ kokonaiskestosta ei hajuakaan mutta yli vuorokausi ehdittiin sairaalassa kökkiä...

p.s. Sainks mä sen ennätysvauvan nyt? :grin

Sarra onnea pojasta! Kyllä se tais ainakin toistaseks olla toukokuun isoin vauva :)

Takaisin