Syntyneet toukokuiset pikkuruiset

Onnea Jonsson!!!

On ollut paljon draamaa toukolasten syntymissä... Vai tuntuuko se äideistä vaan siltä???

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

On se tosiaan niin ainaki tähän mennessä ollut että tokokuisten synnytyksistä varmaan joka toinen tai kolmas on ollu jollain tavalla vähän "dramaattinen", sen näkee jo tehtyjen sektioiden määrästä!
Me ollaan alusta asti oltu aika dramaattinen ja näkyvä ryhmä :D

Tuntuu, että kaikilla on jotenki menny yli lasketun synnytykset. Marinan määrästä päätellen :D mutta max.4pvää näköjää ja vaan 2 menny yli :) eihän se oo ees paha :D vai me loppukuisetko täällä ollaan maristu 8)

No täällä tulee varmaan sitten pohjalukemat, tänään 41+1 eikä muuta kuin tota menkkapainetta vatsan puolella :D soitin jo yliaikaiskontrolliin aikaa mut vasta maanantaina voi soittaa aikaa.

Onnea Pionille ja Jonssonille!
Meillä oli synnärin seinässä sellanen taulu jossa valaistiin synnytysten määriä viime vuoden ajalta ja kuukauden noin 200 synnytyksestä oli peräti 50 sektioita! Olin aika äimistynyt että noinkin iso osa.

Meille syntyi poika 11.06 tänä aamuna, 4240 g, 53 cm, py 37,5, ponnistus 5 min, synnytys n. 12 h.
Ponnistus mentiin luomuna kun en kerennyt saamaan toista spinaalia! :D Oli aika shokki, sillä poika oli väärässä tarjonnassa ja olin ennen ponnistusta niin kovissa kivuissa että repäisin kätilöä hihasta ja rukoilin "auttakaa minua, auttakaa!" :D

Onnea taas kaikille synnyttäneille! vauvoja,vauvoja, lisää vauvoja! :Heartred

Vihdoin Iiii-saaa!! Kuulen mielelläni lisää synntyksestäsi, kunhan kerkiät kirjoitella :) Onneksi tässä kävi näin, etkä joutunut käynnistykseen. Onnea koko perheelle! :Heartred

Onnea liii-saaa :D

Meidän poika syntyi 12.5. klo 15.37. Alatiesynnytyksenä alkoi, kiireelliseen sektioon päättyi. Paino 3825 g, pituus 50 cm, pipon ympäryksestä en tiedä. Sairaalaan kirjauduttiin vähän ennen aamuneljää, poika päästi ensiparkunsa siis noin 12 tuntia myöhemin. Olin 8-9 senttiä auki, kun sektiopäätös tehtiin.

Muoks: pipo 36 cm, oli mitattu vasta myöhemmin.

Muokattu viimeksi:
Takaisin