Syntyneet toukokuiset pikkuruiset

Hurja ponnistusaika!!! :eek: Lepoa ja toipumista myös sulle vauvaonnen ohella Mannaryyni!

:Heartbigred
Meille syntyi eilen 3.5 tyttövauva. Mitat 3000g, 48cm ja pipo 32cm. Enemmän tarinaa kun pääsemme kotiin.

Ameeba/tyttövauva/3.5.2014/klo 13.44/ rv40+3/3000g/48cm/ kesto n.15h, ponnistus 1h/alatiesynnytys

hiukan tarkemmat tiedot tässä. Koitan jossain kohtaa päästä kirjoittelemaan, toistaiseksi hankalaa yhdellä sormella tyttö sylissä :)

Onnea Mannaryynille! Tosiaan olet saanut ponnistella pikkuisesi maailmaan, huh! Olet vahva nainen!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ja mä aina luulin ettei ketään laiteta ponnistamaan yli tuntia.. Mikä ihmeen sairaala tollanen on että 4h "kidutetaan" synnyttäjää.. :O

Siis jos mietitään että lapsi alkaa jo olla synnytyskanavassa niin ei siinä oikein muua auta kuin ponnistella vaan. Ei sitä muuten enää ulos saa :)

Onnea aurorariel pienestä pojasta, ja hyvin menneestä synnytyksestä! :)

Onnea vauvaantuneille! Mä en enää pysy perässä kuka on saaut ja mitä!!! Ihania ihmeitä vaan plumpsahtelee! :Heartred

Onnea aurorariel! Ihan olen kateellinen tosta synnytyksestä :grin. Se on mennyt tosi hienosti!

Ihanaa! Lisää toukokuun suloisuuksia syntyny! :) Onnea kaikille nyyttinsä saaneille! :)

Siis jos mietitään että lapsi alkaa jo olla synnytyskanavassa niin ei siinä oikein muua auta kuin ponnistella vaan. Ei sitä muuten enää ulos saa :)

Mutku ei ollu. Oli melko ylhäällä alunperinkin. Vaikka olevinaan neukuis ja ultris ois ollu alhaalla.

Takaisin