Syntyneet toukokuiset 2011

Hattiaiselle onnittelut perheenlisäyksestä! emoticonParempi myöhään kuin ei koskaan...

RonjaM & "NaPPula" rv 40+1
 
21.5./pikkuruu/13.17/52cm/3310g/35,5/41+6/kiireell. sektio/poika (poika)

Ihanaa, vihdoin eilen päästiin päivää aiottua aikaisemmin kotiin Tyksin viimeistä paikkaa myöten täydeltä synnytysosastolta! Pojalla oli dramaattinen maailmaantulo, jossa ammattilaiset tekivät nopean päätöksen kiireellisestä sektiosta, kun olin auki 8 cm ja vauvan sydänäänet romahtivat epiduraalin jälkeen eivätkä palautuneet vaikka äitiä käänneltiin. Syliin sain lopulta ihanan terveen pojan, jonka apgar-pisteet 9,9 ja 10. 
Siellä hän nyt tuhisee kehdossaan ja vanhemmat ovat ikionnellisia!

Uuden elämän kokoiset onnittelut myös kaikille muille nyyttinsä jo syliin saaneilleemoticon
 
Vai on TYKSissä ruuhkaa, no sitä tää meidän kersa sitten odottelee, että tulee tilaa paremmin.
Onnea pikkuruu ja tatjusa (Ja muutkin edelliseltä sivulta)! Voisko ajatella ettei Turussa kahta ilman kolmatta (toiveajattelua...)? :D
 
Sofi... joo ei kahta ilman kolmatta! Nännihierontaa kehiin hih....

Oli kyllä aikkast täyttä TYKSissä mut ei haitannut mulla synnytykseen pääsyä saatikka sängyn saantia. Mä olen tottunut että ompi 3 samassa huoneessa  emoticon

Oli hyvää ruokaakin! Oli niiiiin kiva saada valmis ruoka monta kertaa päivässä. Kotiin tullessa odotti kaaos ja tyhjät kaapit emoticon
 
Minäkin kehun Tyksiä ja henkilökuntaa. Rautaisella ammattitaidolla hoitajat pyörittivät koko sirkusta ja aina riitti aikaa jokaiselle. (eikä se homerasitus kyllä näy heidän työssään yhtään!) Voit luottaa Sofi siihen, että olet siellä hyvissä käsissä, mullakaan ei jäänyt aikaa miettiä että mitä tapahtuu kun jo mentiin leikkauspöydälle ja kätilön ansiosta se ei ollut niin pelottavaa.

Tatjusa, mahdettiinkohan olla samassa huoneessa... emoticon Mä pääsin pois siis 25.5.
 
Joo Tatjusa, on mulla söpö miehekkäästi paukkuva poika, mutta luulen että niin oli monella muullakin, hih emoticon
Lähdettiin tosiaan päivä aiottua aikasemmin kotiin, kun olin siellä yhteensä viis yötä ja väsymys alkoi olla sitä luokkaa, että oli pakko saada unta jotenkin.. Vauvan puolesta oltais päästy kotiin jo tiistaina, mun kuntoa ne siellä sektion jälkeen lähinnä tarkkaili, että jaksanko sitten kotona hoitaa veitikkaa. Onneks mies on kanssa nyt kotona niin homma pyörii jo jotenkin... 
 
Iloiset onnitteluni kultakimpaleista pikkuruu ja tatjusa! emoticon
Se oli sitten menoa silloin pikkuruu kun kerroit tällä palstalla, että nyt taitaa syntyä...

RonjaM & "NaPPula" rv 40+2
 
Onnea uusille mammoille emoticon
Täällä kans yks TYKSiin menijä, käytiin siellä parisen viikkoa sitten ja remonttihan siellä oli päällä, sanoinkin miehelle et taitaa meijän baby oottaa et tilanne rauhottuu siellä emoticon (vaikka ei kyllä hajuakaan kauanko se remppa mahtaa kestää?)
 
Onnea pikkuruu, sisko.., Rottis ja tatjusa! Rottiksen ja siskon vauvat on näköjään samanpainoisia, piti oikein tarkistaa luenko oikeaa riviä, kun kopioin tietoja =)

Oon samalla pitänyt tilastoa ja tällä hetkellä keskiarvo synnytysajankohdasta on 39+0 ja mediaani (eli keskimmäisin synnytysajankohta) 39+2. Eiköhän molemmat tuosta vielä painu lähemmäs 40 tai yli, kunhan kaikki kärvistelijät saavat vauvat syliinsä!
 
Rottis ja sisko.. erittäin suuret onnittelut koko perheelle! emoticon

RonjaM & "NaPPula" rv 40+5
 
Takaisin
Top