Syntyneet Tammivauvat <3

Heräsin aatto aamuna 6 aikaan hieman kipeisiin supistuksiin. Noustessani sängystä lorahti limatulppa ja tämän jälkeen supistukset koveni. Olin yhteyksissä synnärille - mutta sitten supistukset lakkasivat pariksi tunniksi. Joulupöydästä sitten tuli kuitenkin lähtö kun yhtäkkiä supistukset palasi ja tuntui siltä kun olisi "pakko työntää" eli aivan jäätävät kivut tuli. Synnärille päästyäni melkein kokonaan auki ja 20min niin vauva ulkona :) että näin voi ilmeisesti myös ensisynnyttäjälle käydä
 
Kuulostaa Saduu helpolta synnytykseltä :) jännä että olit auennut kotona niin hyvin ilman mitään tosi kovia kipuja. Oliko teillä synnärille pitkä matka? Onneksi ei vaavi tupsahtanut autoon:rolleyes: kävikö missään vaiheessa mielessä matkalla, että niin vois käydä?
 
Mulla oli 45min matka sairaalalle ja ei käynyt mielessä että autoon vois tulla - mut ehkä se johtu siitä että ajattelin että ei se kuitenkaan vielä ole tulossa kun en tiennyt miltä se sitten tuntuu :D
 
Paljon onnea tytöstä! :) niin hassua kun osa jo synnyttäneet ja itsellä edelleen pitkä matka :D tai la vielä 4 pitkää viikkoa. Eikä mitään oloja mihinkään suuntaan. Toisaalta ei haittaa että vauva ehtis vähän kasvaa vielä..
 
Muokattu :) Lisätty Unikko.
 
Tosi hurjaa Saduu, että ensisynnyttäjänä on mennyt noin nopeasti! Tosin mun mielestä nyt kaikki on hurjaa kun näitä tammikuisia alkaa "tipahtelemaan" jo enemmänkin! :Heartred

Paljon onnea vielä!
 
Takaisin
Top