Syntyneet Tammivauvat♡

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja jojoba
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea hurjasti tuoreille mammoille super suloisista nyyteistä!!! ♡♥♡♥♡♥♡♥

Onnea kaikille vauvan saaneille! meidän neiti tänään jo 1kk! Ja viimeisin trendi on näemmä kukkua öisin 1.30-4. Tässä tissitellessä on hyvää aikaa lueskella vaikka foorumia!

Näköjään pituus meidän rinsessan tiedoista puuttuu tuossa listauksessa. Se oli 46,5cm. Voi lisäillä tiedon kun ehtii :)

Sande90 / 20.1.2015 / rv 41+5 / 4180g / 53cm / poika

Halusi jäbä välttämättä mennä pyöreen päiväluvun puolelle kun ulostautui 00:21 :)
Pakko puuttua helmikuisista: halusi ehkä vesimieheksi, 21 minuutin marginaalilla :D

Onnea Sande90 ja muut vauvansa saaneet! Kateellisena ja malttamattomana käyn kurkkimassa teidän edistymisiänne :)

Joo hei, onkos nää meidän ennen tuota 20. päivää syntyneet tammikuiset kauriita? Minkähänlainen luonteenkuvaus sen tähtimerkin alla on?

Meillä minä ja mies ollaan tunteikkaan tulisia jääräpäitä, rapuja, ja esikko on tasapainoinen vaaka. Uskon astrologiaan ainakin sen verran että kummasti vaan paikkaansa pitää noi kuvaukset...

Meidän tyttö on syntynyt viimeisenä jousimiehen merkin päivänä mutta 22.12.-19.1. syntyneet on tosiaan kauriita. Itse olen leijona ja mies on kaksonen ja ainakin noiden merkkien kuvaukset sopii hyvin meihin! Pelottavan hyvin... :wideyed::joyful: Saa nähdä kasvaako neidistä "ikuinen optimisti ja luonnostaan innostunut".

"Kauris

Kauriit ovat varautuneita ja ujoja, mutta onnistuessaan voittamaan varautuneisuutensa he ovat loistavia kumppaneita. Kauriille on vaikea hyväksyä muutosta ja heillä on usein pessimistinen näkemys asioihin. Vanhetassaan nämä näkemykset usein helpottavat ja heidän ulkomuoto saattaa jopa muuttua paremmaksi mitä pidemmälle varttuvat."

Mitäs Vesimiehestä Nunnuliina sanotaan tuon saman horoskooppi-lähteen mukaan?

Takaisin