Syntyneet Tammivauvat♡

Meillähän tultiin suunnitellulla sektiolla tuon koon vuoksi :)
 
Eiku niin suunniteltu sektio. Mä ajattelin ihan että se oli käynnistys. Mutta huisin mahtia siis! Jälleen yksi vauva lisää :Heartred kotona kerroin että yksi meistä sai taas vauvan, niin mies nauroi että hyvin oon omaksunut tän foorumin yhteisöllisyyden.
 
Minlex, mäki oon aina kertonu ja nykyään mies kysyy että onkos syntyny uusia vauvoja vielä :)
 
Muokattu viimeksi:
Oikein paljon onnea jokaiselle pikkuisista nyyteistä!! :Heartpink
 
Viimeinen arvio oli reilu 4300 g, joten meni melko nappiin :D Alla olevan hätäsektion takia (+ koko) ei alettu käynnisteleenkään
 
Muokattu viimeksi:
Mitä DT teille muuten kuuluu? Ei haittaa vaikka tulisi kuinka pitkä tarina (jos vaan jaksat kertoa), on kiva kuulla kuulumisia. Kaikilta muilta samoin!
 
Hei synnyttäneet, missä vaiheessa alkoi tissit täyttyä? Mulla on nyt muutaman päivän ajan hurautellut aika hyvin maitoa täyteen. On puolisen tuntia ihan pinkeenä ja sit helpottaa. Esikoisen kohdalla maito nousi vasta sairaalassa.
 
Mulla tuli maitoa tisseistä jo rv 26-27 paikkeilla ja samanlaista keltaista maitoa tulee vieläkin :D rv 40+0 on nyt ja raskaana ollaan vieläkin :)
 
Mulla nousi nyt noin 1,5vrk synnytyksestä. Poika synty pe aamuna, la illalla alko nousta, su aamuna oli ihan hulvattomat tissit! Ja herkät ja vauvan oli vähän hankala su saada otetta kun oli niin pinkeet. Nyt molemmat hurahtaa ihan täyteen kun vauva toisesta on ottanu muutaman huikan. Maidonkerääjä on joka syötöllä käytössä!
 
Oho, en heti huomannutkaan, että kysyit synnyttäneiltä, noo, tulipahan vastattua :p:rolleyes::grin
 
Takaisin
Top