Syntyneet Tammivauvat♡

Onnea Mirkku, hyvä päivä saada vauva! Meillä esikoinen syntyi 3.2.! :)
 
Onnea Karkki!! :)
On sitä itselläkin ollut ajatukset muualla kuin foorumilla viime aikoina :D tai siis mä luen mut en ehdi juuri kirjotella...
 
Kiitos! (: juu on tää vauvaelämä ollu aika totuttelua, eka viikko oltiin vauvan kans vaan makkarissa ja mä olin ihan masentunu et tällastako mun elämä on seuraavan vuoden :D pikkuhiljaa siitä kuitenkin tuli siirryttyä olkkariin ja sit aloin kokkailemaankin taas kun paikat vähän parani (: nyt olenkin asunu vauvan kans vallan olkkarissa ku hänel masu vaivaa ja on unet tosi katkonaisia, nukkuu noin tunnin kerrallaan :/
 
No sama täällä. Meillä on imetyksen kanssa haasteita ja eilen käytiin Meilahdessa kun toisessa rinnassa oli kaksi pattia jotka ei suostunut lähtemään millään. Neulalla imettiin tyhjäksi. Ei sattunut! :D
Mut joo, tissi suussa istutaan mekin sohvalla ja aikamoinen sylivauva on muutenkin. Mahavaivaa on myös, niihin auttaa kylpeminen ja mahallaan lattialla olo, "pierujumppa" ja Disflatyl tipat. Aina ei mikään...
 
Tuli vaan mieleen että menikö kellään pieleen ultralupaus sukupuolesta vai onko se nykyisin 100% varmaa kun ne sen sanoo? :-) Me tammikuiset saatiin mun mielestä aika paljon/enemmän ihania tyttöjä ja eikös se tyttölupaus oo aina hieman epävarmempaa ja suuremmalla todennäköisyydellä tulee poika.
 
Hei kaikki! Täällä kanssa yksi, joka kadotti tunnukset ja nyt muistin kaivella esiin, kun viitsi vähä tulla ulos täältä suloisesta vauvakuplasta :) Täällä vauva syntyi rv42 (2.2) ja painoi 4610g, pituutta oli huimat 55cm! Eli aika körmy tuli :) Onnea kaikille ihan hirveästi!
 
Taidanpa nyt tännekkin ilmoittautua, joulukuisista aloitin lasketun ajan mukaan mutta täällä tammikuisissa tunnutaan olevan enemmän meidän kaa samassa tilanteessa kun poika syntyi vasta tammikuussa. Pari kuukautta meni koliikki itkuja kuunnellessa joten ei hirveästi ole jaksanut kirjoitella, olen kyllä lueskellut keskusteluja ja saanut sitä kautta vertaistukea ensimmäisen lapsemme kanssa.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top