Syntyneet Tammivauvat♡

Keskustelun 'Laskettu aika tammikuussa 2015' aloitti jojoba, 3 joulu 2014.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. TaTaa Tuttu foorumilla Tammikuunmammat 2015

Onnea TT ja Gifuna!!! :)
  2. KoBe Naimisissa foorumin kanssa Tammikuunmammat 2015

Onnea!
    Miten mulle tulee Gifunasta mieleen Sisu-pastillit :woot:
    • Tykkää Tykkää x 2
  3. Mirkku Aloittelija

3.2. meillle syntyi poika 3285g ja 50cm. :Heartred Viikkoja ehti kuluu 40+3.
    • Tykkää Tykkää x 10
  4. gifuna Aloittelija

KoBe itse asiassa se tuleeki siitä ku mä pienenä sanoin aina sisuja gifuiksi..:D nykyään nimimerk. joka paikassa..:D
    • Tykkää Tykkää x 2
  5. gifuna Aloittelija

Ja kiitoksia kaikille onnitteluista!:)
  6. Ellem Tuttu foorumilla Maaliskuiset 2022

Onnea Mirkku!
    • Tykkää Tykkää x 1
  7. Iita_ Tuttu foorumilla Tammikuunmammat 2015 Marrasmammat 2017

Onnea kaikille vauvan saaneille :Heartred
  8. Minlex Tuttu foorumilla Tammikuunmammat 2015

Onnea Mirkku, hyvä päivä saada vauva! Meillä esikoinen syntyi 3.2.! :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  9. jasmin_e Peruskäyttäjä

Onnea mirkku!
    • Tykkää Tykkää x 1
  10. MarinaMelina Rakastunut foorumiin

Onnea kaikille pienistä nyyteistä ♡
  11. murma Tuttu foorumilla Tammikuunmammat 2015

Onnea kaikille!
  12. Vihdoinkin <3 Peruskäyttäjä

Hirveesti onnea kaikille pikkuista :Heartred joko on kaikki tammimammat saanut nyyttinsä?
  13. Karkki123 Aloittelija

Karkki123 / 16.1.2015 / rv 38+6 / tyttö 4200g / 51cm
    • Tykkää Tykkää x 7
  14. Karkki123 Aloittelija

Hirveen ajoissa päivittelin :D
  15. TaTaa Tuttu foorumilla Tammikuunmammat 2015

Onnea Karkki!! :)
    On sitä itselläkin ollut ajatukset muualla kuin foorumilla viime aikoina :D tai siis mä luen mut en ehdi juuri kirjotella...
  16. Karkki123 Aloittelija

Kiitos! :) juu on tää vauvaelämä ollu aika totuttelua, eka viikko oltiin vauvan kans vaan makkarissa ja mä olin ihan masentunu et tällastako mun elämä on seuraavan vuoden :D pikkuhiljaa siitä kuitenkin tuli siirryttyä olkkariin ja sit aloin kokkailemaankin taas kun paikat vähän parani :) nyt olenkin asunu vauvan kans vallan olkkarissa ku hänel masu vaivaa ja on unet tosi katkonaisia, nukkuu noin tunnin kerrallaan :/
  17. TaTaa Tuttu foorumilla Tammikuunmammat 2015

No sama täällä. Meillä on imetyksen kanssa haasteita ja eilen käytiin Meilahdessa kun toisessa rinnassa oli kaksi pattia jotka ei suostunut lähtemään millään. Neulalla imettiin tyhjäksi. Ei sattunut! :D
    Mut joo, tissi suussa istutaan mekin sohvalla ja aikamoinen sylivauva on muutenkin. Mahavaivaa on myös, niihin auttaa kylpeminen ja mahallaan lattialla olo, "pierujumppa" ja Disflatyl tipat. Aina ei mikään...
  18. Bluemoon Tuttu foorumilla

Tuli vaan mieleen että menikö kellään pieleen ultralupaus sukupuolesta vai onko se nykyisin 100% varmaa kun ne sen sanoo? :) Me tammikuiset saatiin mun mielestä aika paljon/enemmän ihania tyttöjä ja eikös se tyttölupaus oo aina hieman epävarmempaa ja suuremmalla todennäköisyydellä tulee poika.
  19. Äm85 Peruskäyttäjä Tammikuunmammat 2015

Hei kaikki! Täällä kanssa yksi, joka kadotti tunnukset ja nyt muistin kaivella esiin, kun viitsi vähä tulla ulos täältä suloisesta vauvakuplasta :) Täällä vauva syntyi rv42 (2.2) ja painoi 4610g, pituutta oli huimat 55cm! Eli aika körmy tuli :) Onnea kaikille ihan hirveästi!
    • Tykkää Tykkää x 11
  20. IceQueen Naimisissa foorumin kanssa Marrasmammat 2016 Lokamammat 2018

Taidanpa nyt tännekkin ilmoittautua, joulukuisista aloitin lasketun ajan mukaan mutta täällä tammikuisissa tunnutaan olevan enemmän meidän kaa samassa tilanteessa kun poika syntyi vasta tammikuussa. Pari kuukautta meni koliikki itkuja kuunnellessa joten ei hirveästi ole jaksanut kirjoitella, olen kyllä lueskellut keskusteluja ja saanut sitä kautta vertaistukea ensimmäisen lapsemme kanssa.
    Last edited: 27 heinä 2015

Jaa tämä sivu