Onnea viimesillekin synnyttäneille!
Mä luin tuosta nuo synnytyskertomukset tosi tarkkaan nyt ja näin keskellä yötä, kun 00.00 tänään alko supistukset ja niitä kesti tunnin säännöllisesti välit 3 min (2,5-3,5 min) ja supistuksen kesto aina ka 35 sek (30-40 sek). Yhdeltä supistukset loppu kun seinään ja nälkä palas, joten lähdin syömään joskus puol tuntia sitten... ja nyt oon tässä selaillu nettiä ja ettiny et pitäskö lähtee vai eikö. Supistusten välillä tuli aina tosi hyvänolontunne, niinkun ennenvanhaan urheillessani - adrenaliinia ym. hyvänolon hormooneja... hm...
Omituista on nyt se, että junnu yleensä aktiivinen iltasin 21-24 ja sit rauhottuu ja saan unesta kiinni. Nyt ollu aktiivinen illan ja sit yöllä alko ne supparit ja sit junnu on edelleen aktiivinen..... hm...
Kun siis aika monesta paikasta luin, että suppareita ja kipeitä sellasia pitäs tulla ainakin se 2 tuntia säännöllisesti, että kannattaa lähteä sairaalaan?
Oon pitkänmatkalainen, tunti kestää sairaalaan kuiteskin ja neuvolatäti ja kysissä kovasti sanovat, että voin synnyttää suht nopeaan, kun on "synnyttäjän lantio".. että hm......... Mut sit onko mun kipukynnys sit niin kova mahan suhteen, että kestän kovempaakin kipua kun ei ne supistukset musta olleet mitään tajunnanräjäyttäjiä? Mut ei ne olleet enää niitä Braxton Hixejäkään.......
Mitähän mä vielä täällä kelailen.. taidanpa soitella kysiin, jos ne vaikka antas faktaa...... :& Kukaan oo ees hereillä :D
Okei.. kuulumisiin.. saattaa olla että oon huomenna ihan normisti linjoilla tai sitten en.