Syntyneet maaliskuiset <3

Keskustelun 'Laskettu aika maaliskuussa 2014' aloitti +Mymmeli+, 21 tammi 2014.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Aca Peruskäyttäjä Jouluäidit 2020

Täälläkin on vihdoin jakauduttu :) Ihana tyttäremme syntyi rv41+1, 15.3 klo 13.59. Pituus 50 cm, paino 3600g, päänympärys 34,5 cm. Synnytyksen kesto 13h 10min ja normaali alatiesynnytys.

Kyllä tuntuu upealta vaikka tässä vielä paikkoja parannellaan! :D Uskomatonta, että meidän vauvelit syntyvät kun niitä on ensin jo niin kauan ehditty odottaa. Onnea kaikille uusille äideille ja isille sekä pian synnyttämään pääseville :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 9
    Last edited: 21 maalis 2014
  2. Tiittana Aloittelija

Odotus päättyi vihdoin meilläkin :) poika syntyi tänään klo:0.45 aika vauhdikkaasti.
    Poika, rv 41+4, 3500g, 52cm, pään ympärystä en muista, alatiesynnytys.
    Kunhan päästään kotiin niin ehdin kirjottelemaan enemmän :)
    • Tykkää Tykkää x 6
  3. Winksu Peruskäyttäjä Maaliskuunmammat 2014

Onnea Aca ja Tiittana! :)
  4. piia84 Ihastunut foorumiin

Oikein paljon onnea teille kaikille :) !
  5. +Mymmeli+ Tuttu foorumilla Maaliskuunmammat 2014

Paljon onnea kaikille! Lista on taas päivitetty.

pieni toivomus. Kirjoitatteko suoraan päivämäärän, jolloin lapsi on syntynyt. Minulla ainakin näyttää uusissa viesteissä minä viikonpäivänä viesti on kirjoitettu, eikä päivämäärää. Joten helpottaa listan päivitystä, kun en joudu tarkistamaan kalenterista päivämääriä. kiitos :)

Jos haluatte tietoihinne lisäyksiä/muutoksia niin ilmoittakaa! :)
  6. Eea Tuttu foorumilla Kesäkuun äidit 2019 Marrasmammat 2016

Onnittelut Aca ja Tiittana!! :)
  7. T77 Aloittelija

Tyttö syntyi 23.3., rv 40+0, 2930g, 49cm, normaali alatie synnytys
    • Tykkää Tykkää x 2
  8. Lillilli Peruskäyttäjä

13.3. syntyi poika, rv 41+2. (Vähän viipynyt tämä tilapäivitys kun molemmat kädet on melkein kaiken aikaa vauvan käytössä) :Heartpink:Heartred:Heartpink

Onnittelut kaikille kellä lapsi syntynyt:)
    • Tykkää Tykkää x 4
  9. Tiittana Aloittelija

Hei, kotiuduttiin eilen ja noihin mun tietoihin voi päivittää muutaman jutun. Kiitos paljon +Mymmeli+, että jaksat ja ehdit pitää tuota listaa yllä ja päivittää sitä. Eli meidän pojan päänympärys oli 35,5cm ja synnytyksen kesto 2h 45min.
    Mulla oli epäily lapsiveden menosta perjantai aamuna, kevyet supistukset alkoi noin kahden aikaan päivällä ja kunnon supistukset, joista synnytyksen kesto on laskettu alkoivat illalla kymmenen aikoihin. Sairaalassa oltiin puolilta öin ja vauva syntyi tosiaan siitä 45 min päästä lauantain puolella.
    Nyt onnellisesti kotona.
    • Tykkää Tykkää x 2
  10. Winksu Peruskäyttäjä Maaliskuunmammat 2014

Onnea T77 ja Pippuri! :)
  11. Katzz Aloittelija

Niin vain meidänkin neiti syntyi parin päivän käynnistelyjen jälkeen (lapsiveden menon vuoksi)18.3 rv 40+3 imukuppiavusteisesti. Synntyksen kesto rapia 30h ja ponnistusvaihe reilun tunnin!!

Mitat neitokaisella 3540g ja 51cm.

Onnea kaikille synnyttäneille täältäkin :Heartred.
    • Tykkää Tykkää x 4
  12. Kittis Peruskäyttäjä Maaliskuunmammat 2014

24.3. klo 11.40 / tyttö / 40+5 / 3718g ja 50 cm / alatie / n. 7,5-8h ja ponnistus 35 min. Juuri kotiutuneena täällä ihmetellään tätä onnen määrää
    :love7
    • Tykkää Tykkää x 5
  13. +Mymmeli+ Tuttu foorumilla Maaliskuunmammat 2014

Onnea Katzz ja Kittis! Tyttövoittoinen listamme on taas päivitetty :Heartbigred
  14. beijaflor Peruskäyttäjä Maaliskuunmammat 2014

Olen jo laskuissa tipahtanut enkä tiedä ketä olen jo onnitellut..
    Mutta kaikille tasapuolisesti ihan hirmuisesti onnea!! Ja ihania vauvantuoksuisia päiviä :)
    :Heartred
  15. Winksu Peruskäyttäjä Maaliskuunmammat 2014

Onnea Katzz ja Kittis! :)
  16. piia84 Ihastunut foorumiin

17. Bumble84 Peruskäyttäjä Maaliskuunmammat 2014 Tammikuunmammat 2016

Onnea kaikille! Täällä ei kovin usein koneelle ehditä, mutta kun ehdin niin ihana käydä lukemassa täällä kaikkia näitä uutisia!
  18. Galina Aloittelija

27.3.2014 Syntyi terve ja maailman ihanin prinsessa :Heartred. Paino: 3484g ja pituus: 50cm. Kaikki sujui loistavasti. Oikea laskettu aika olisi ollu 7.4.2014. Raskaus viikkoja oli 38+3
    • Tykkää Tykkää x 1
  19. +Mymmeli+ Tuttu foorumilla Maaliskuunmammat 2014

Tervetuloa Galina maaliskuisten joukkoon! :) Lista on päivitetty!
  20. nöttö Aloittelija

.
    • Tykkää Tykkää x 4
    Last edited: 31 heinä 2017

Jaa tämä sivu