Syntyneet lokakuiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Libra
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Paljon onnea kaikille jo synnyttäneille!! :Heartred Mulla huomenna laskettuaika, mutta ei ainakaan vielä tunnu mitään synnytykseen viittaavaa. Tulispa joooo! :p

Onnea paljon VilliVadelma :) Onko joku täältä niin kätevä et sais semmosen listan tonne alkuun väsättyy? Semmosen ku nois muissaki ketjuis on? :) Millee se mahdetaa tehdä et sen sais tonne ihan alkuun...

Onnea kaikille jo pienokaisensa saaneille :)

Heinukka, mä luulen, että Libran pitäisi muokata listaksi se oma eka viesti, muuten sitä ei saa ketjun alkuun. Tai sitten joku voisi tehdä uuden topicin, jonka ensimmäiseksi viestiksi tekisi listan syntyneistä. Ja sitten että sen saisi kiinnitettyä tuohon kaikkien topicien alkuun niin kuin lista lokakuisista on, niin siihen taitaa tarvita ylläpidon apua.

Onnea kaikille syntyneille ja synnyttaneille!! :)

Sorry, en tosiaan ottanut tuota huomioon ketjua avatessani eika minulla taida ole aikaa paivitella kaikkien synnytyksia. :)

Onnea kaikille syntyneille, tasapuolisesti (:

Aika monta jo putkahtanut, vaikkei lokakuu oo ees startannut ja tää oma kärsimättömyys vaan pahenee. Olkoon tuolla pötsissä vaan niin kauan ku haluaa, tosin seinät alkaa tulla vastaan. Miksi mun maha ei vaan voi laajentua hieman, tää on todella tukalaa... :D

Meidän LA olis ollut 7.10 mutta pikku-tyttö päätti syntyä syyskuun puolella, 28.9. klo 03.43. (rv 38+5) 3100g ja 48cm tuuhealla tukalla. :)

Pientä huoltakin saatiin kun sydämestä kuului pieni sivuääni lääkärin tarkastuksessa mutta tänään sitä ei enää kuulunut, taisi kyseessä olla sulkeutumaton valtimotiehyt joka sulkeutui sitten vasta parin vrk:n sisään. Mutta loppu hyvin, kaikki hyvin! :Heartbigred

Meille syntyi maailman ihanin kultakimpale tänään aamulla :) Painoa poitsulla oli. 3.4kg. Viikkoja oli 38+4 ja laskettu aikahan olisi ollut 10.10 eli ensviikon perjantaina. Synnytys meni kivasti. Ja poitsukin on mitä helppo hoitosin, vielä. :) Olen Onnellinen <3

No johan nyt moni lokakuinen sai vaavinsa jo syyskuun puolella! Paljon Onnea Meppi ja Tepsukka90!

Onnea Adele, Meppi ja tepsukka! Meillä olis Meppi LA samana päivänä, eikä vielä mitään merkkejä että olis ihan lähipäivinä tuloillaan... pikkuisen oon kateellinen :grin

Takaisin