Syntyneet Lokakuiset. <3

Mulla on sovittuna sektio ens viikon tiistaille 29.8 eli jos ei sitä ennen käy mitään, niin silloin ainakin ois yks lokakuinen tulossa :) La olis ollu 29.9/1.10 eli kuukautta etuajassa tulee.

Mistä syystä sun kohdalla on päädytty sektioon?
 
Mä oon naikkarilla osastolla ja voipi olla etten täältä pääse pois muuta kun vauvat kainalossa. Aikataulusta ei tietoa, nyt 32+0.
 
Voi ei :sad001 Mutta hyvä et olet osastolla siellä jatkuvan valvonnan alla! :)
 
Tsemppiä Hellu sinne osastolle, hyvä kun olet nyt tosiaan valvonnan alla siellä, ja apu on lähellä, jos jotakin tulee :)
 
Niinpä! Ja ehkä suurin huolenaihe nyt on virtsan vähäinen määrä eli pakko nesteyttää rytinällä, ettei tulisi keuhkopöhöä tms.
 
Tsemppiä Hellu! Olet osaavissa ja hyvissä käsissä siellä Naikkarilla. :)
 
Tsemppiä ja voimia täältäkin. Mun tuttava sai kaksoset just 32/33 viikolla ja molemmat tyypit terveinä ja kunnossa eivätkä joutuneet hengityskoneisiinkaan. :Heartred
 
Facebookin ryhmissä on toki useampia lokakuisia jo syntynyt, kiva kuulla että tässä porukassa ollaan vielä yhtinä kappaleina! Ensimmäinen syntynyt lokakuinen jonka itse bongannut, syntyi jo heinäkuun alkupuolella. Viikot tais hällä olla 24 ja risat, kyseinen vauva jäi henkiin ja voi hyvin. Tsempit kaikille joilla tiukat paikat!
 
Taisin neuvolaketjuun kirjoittaakin, että mulla alkoi etinen istukka vuotaa (ei koko ajan, mutta satunnaisesti kuitenkin), joten siitä syystä sektio jo rv35, muuten ois odotettu rv37.

Mites Hellu, mikä sulla on tilanne?
 
Paljon Onnea!! [emoji7] ..Apuuuva nytkö nämä vauvauutiset on jo ihan todellista totta?! [emoji28]
 
Takaisin
Top