Syntyneet lokakuiset <3

Pikku prinsessamme syntyi tänään! :Heartred
2.10./ klo 12.08/ 3390g ja 48 cm/ alatie / tyttö /tyks
Vedet meni tihkuttaen klo 8 eteenpäin, tyksissä oltiin ennen klo 10, synnytyssalissa klo 10.50. Sain ilokaasua ja kohdunkaulan puudutuksen, jakkaralla ponnistus, toisella supistuksella jakkaralla syntyi tyttö. Helppo ja nopea synnytys. :)
 
Synnärille tultiin 17:30 ja tyttö syntyi 19 pintaan :) Synnytys ei ollut vielä tullessa käynnissä, mutta tosi nopeesti eteni eli hyvään aikaan tultiin "käyrille". Strategiset mitat 3640 g ja 47 cm. Synnytys meni vauhdikkaasti, salissa oltiin vajaa 50 min. Olo on tosi hyvä nyt ja jäi hyvä mieli, mut ei kiitos ikinä enää synnytyshommia mulle. Epiduraali ei ehtiny vaikuttaa ja ilokaasua paremmin tuntui mulla toimivan huutaminen..
 
Onnea sekä Jannalle että Möttöselle! Tyttöjä putkahtelee lokakuisille.
 
Kiitos kaikille onnitteluista :) Täällä sitä ollaan toivottavasti ja todennäköisesti viimeistä yötä sairaalassa. Herään nyt parin tunnin välein syöttämään vauvaa, ensin että saatiin sokerit pysymään aisoissa ja nyt vielä, ettei keltaisuusrajat ylity. Hämmentävää todeta mitä kaikkea voi ilmaantua kun vauva syntyy aikaisemmilla viikoilla. Silmätkin on niin syvällä ja pupillit pyörii kuin hedelmäpelissä, lisäksi toisessa taitaa olla tulehdus.
Enää ei tarvitse ihmetellä, miksi mulla sattuu selkään... Siellä on 9(!!) neulan reikää epiduraalista, jota ei vaan saatu menemään suosiolla eikä sitten loppujen lopuksi ehtinyt tosiaan edes vaikuttaa. Se neula ei ihan pienin ole ja reiät samalla alueella, ettei kummakaan kun kiristää. Mutta kaikki suht hyvin ja isosiskokin näyttää tykkäävän tulokkaasta :)
 
Takaisin
Top