Syntyneet kuvina!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mohomaha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
joko oon ihan yli väsyny tai sit hormoonit tekee tepposiaa mut hyvä ettei tullu tippa linssii ku näin ton taatun kuvan.... aivan mielettömän vallottava kuva tein pojasta!!!!
ite en ees hokannu et ois joo voinu kiitoskortit laittaa menemää [:D]

Voi Cira! [:)] *huokaus*

Btw, tuo Ronin kastemekko on tätini virkkaama eli toista samanmoista ei vatsaan tule!

Kuvat on ihania <3

Itsekin eilen tilasin kiitoskortit[;)]

Tässä meidän Turo-Eemilistä muutama kuvatus;

meillä ei oo suvussa ollu koskaan kiitoskortteja tapana lähettää ristiäisistä,joten ei oo käyny ees mielesä..[>:][8|][:)]

tässä vielä Jami ja mami[;)][:D]hih...

tänään pitääkin ottaa ristiäis"kaapu" päällä kuvia...meillä ei sitä saa mekoksi kuulema kutsua[;)][:D]iskää pelottaa pukee poika mekkoon[:D][:D]

Jenni ; köllöttelee kyllä Turo-Eemil niin rennosti tuossa alimmassa kuvassa <3 [:)][:D] aivan vallottava!!

Ihania vauva-naamoja [:)] Taatun vauva on kyllä niin oikeen pienen miehen näkönen, vaikka mekossa onki. Laitettiin kans kiitoskortteja mut harmiks jäi kastemekossa ottamatta hieno kuva kun sattu ristiäiset sillon elokuun alkuun jolloin oli pahin hellepäivä ja kaikki vauvaa myöten oli aivan hiessä [:D] mahtava kans toi Jennin pikkumies, kunnon poseeraus jo hallussa [;)] meijän pieni tuntuu aika ruipelolta kun muitten vauvoja kattoo [:-] isänsä on kyllä tyyppiä "ikuinen lihotus-kuuri päällä"...

Tää ei anna mun ladata kuvaa..sanoo; "Kaikkia vaadittavia kenttiä ei ole täytetty" [:-][:-] osaako joku jeesata taas tekniikan ihmelammasta?

ehkäpä; Meillä on pojulla samanlainen pipo ja juurikin samanvärinenkin[:)] h&m;stä ostettu[:)][:)]

Ihania kuvia taas tullut, kyllä ne vauvat on sitten suloisia [:D]

Taatu Ihana poju [:)] Meillä myös virkattu kastemekko, mun mummun naapuri on sen virkannut kun mun eno on syntynyt joskus reilu 30v sitten ja siinä on melkein kaikki lapsenlapset ja nyt lapsenlapsenlapset kastettu [:)]

Tässä kuva, joskin vähän huonolaatuinen, meidän mekossa taitaa olla vähän enemmän hörhelöä tossa rinnuksissa [:D] Noin paljon meidän neitiä kiinnosti kastetilaisuus, röhnötti tyytyväisenä kummin sylissä ja silmät pilkki koko ajan [:)]

ehkäpä ja Jenni90; meilläkin on tuollainen pipo, oli Ronilla päässä sairaalasta lähtiessä! [:)] Mut ei mahdu enää ku oli jotain 50 kokoa.. Nyt löysin Lindexistä uuden korva-pipon, niitä oli vaaleanpunaisia, harmaita ja valkoisia!

ihanat hymykuopat Jenni90:n Turo-Eemilillä <3

No pitäähän se sitten minunkin antaa kastemekko ilmi [:D] Juhlat oli 18.7
Siitä ei oo mitään kunnon kuvaa, ei ainakaa näissä kuvissa mitä oon saanu itelle.. [&o]

Pienet vaal.pun ruusut hihansuissa (löytyi myös kakusta marsipaanimuodossa)

Takaisin