Syntyneet kuvina!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mohomaha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos paljon!!! Mä oon luullu että meidän neidillä on on paljon tukkaa, mut eihän tällä ole mitään verrattuna Miukun tyttöön!!! On vaan ihana tuo Miukun tyttö, hitsi!!!

Sarian: Voi kuinka suloinen vaava..[:D] Ihana nappisilmä!! Ja tukka mitä mainioin[;)]!!

Nuori äiti, Miuku__ ja Sarian vois treffata ja laittaa tytöt riviin [;)] Kaikilla tumma pitkä tukka [:)]

Pakko laittaa tänne yks vihanen känkkis-karhu (ja kummisetä)

oonko vähän tylsä kun nauran omalle kuvalleni mut on pakko kommentoida että  hihihihihi [:D][:D]

on kyllä ihanat hiukset sarianin ja miuku_:n tyttösillä...ja aivan mahottoman kauniit ripset miukun tyttösellä... [:)]
täällä miehellekin esittelen näitä kuvia ja jaksaa sekin vain hymyillä näille ihanille vauvoille [:)] totesi myös mohomahan kuvasta että ei oo ihme että tyttö on noin kiukussaan kun on tumput laitettu käsiin (meillä siis poika saa tumpuista järjettömät raivarit) [:D]

kiitoksia kaikille [:)] Voi hurja ku katoin tota sarianin kuvaa, et en mä kyl tollasta kuvaa oo meidän tytöstä ottanu..[:D] niin oli samaa näköä meidän neidissä ku sekin tykkää kattella tolleen silmät pyöreenä.. ja tukka kans ihan pystyssä..meidän neidin tukkaa saa alas millään [:D]
On kyl tomera neiti mohomaha.aivan ihana! [:)] ja Nuoren äidin neiti niin kaunis... <3 ja ihania prinsessavaatteita.. itekki ihan hömpähtäny kaikkeen pinkkiin ja tyttömäiseen vaikka raskaana ollessani olin ihan kaikkee neitimäistä vastaan [:D]

Mims no noi "tumput" kuuluu taas tohon bodyyn ja tytöllä nyt oli muutenkin koko illan noi käännetty ja ei se niistä välitä. Nälkäänsä huusi tossa kuvassa ja olihan se uskottava että nälkä on [:D] Se on nii hauska kun vauvoille ja lapsille on tollasia kivoja vaatteita missä tollaset känkkäränkät näyttää hauskoilta miten päin vain, mut annas olla kun ite vedän samanlaiset itkupotkuraivarit nii ei siinä paljon vaatteet tee mua söpömmäks [:o][:D]

hih,Iiiiihania kuvia ootte ottanu !! Ja on kyllä näillä kolmella typykällä on niin ihanat hiukset,siis aivan valloittavat![:)][:)]

On kyllä ihanat tukkatypyt <3, ihania!
Nuoren Äidin Jemina on aivan äitinsä näköinen [:)], tosi kaunis tyttö.

mohomaha: Mistä noi ihkut ruskea "nallevaatteet" on??? Tahtoo samanlaiset [;)] (tai siis Arttu).

Meidän koirat on nyt kanssa hoksanneet että ton naperon perään täytyy hieman katsoa. Ja hiukan on hauskaa leikkimatolla [;)].

Just_Pam: Ostin eilen vastaavannäköisen Tutan nallepuvun Citymarketista, jossa oli tarjouksessa -20% plussakortilla. Hintaa jäi n. 22EUR. Anttilassakin niitä näytti olevan, mutta siellä ei ollut tarjouksessa.

Miten te saatte nuo kuvanne pienennettyä tai siis millä ohjelmalla, kun itse saan Microsoft Office Picture Managerilla kuvat kutistettua vain reiluun 200kt ja sitähän ei vielä tänne kelpuuteta [&:]..?

poppi81 mä pienennän aina paintilla..kaikista helpoin ja yksinkertasin mun makuun [:)]

Tässä Liekistä miehekäs kuva. Joissain kuvissa on ihan vauvan näkönen ja toisissa jo ihan mies [:)] Hankalaa muuten ku pitää olla niin pieneks väännetty kuva [:'(]

hmm... näkyykö tää muillekkin Liitteenä eikä ite kuvana? [:-] tekniikan ihmelammas itse teossa...

Minkä kokosiin noit nallepukui on muistaaks kumpikaa?? Et kannattaako enää ees lähtä kattoo.. 

prismassa ja robbarissa oon bongannu kans karhupukuja, mut vaan paksumpia ulkokäyttöön. prismassa oli myös pinkkinä, mut pojalle vaan lähti ruskea matkaan[:)] noita oli 80 kokoon asti, hinta 22 e

tack... sellast paksumpaa oonki haaveillu nyt syksyks. Näin kesäl kirpparil sellasen, ei ois ees maksanu ku 2e. mut oli kokoo 56 ni ei voinu ostaa [:D][:D]

ja ei joo näy ollenkaa skallon kuva.

Takaisin