Syntyneet kuvina!

Tää onkin jo vähän vanhempi kuva, mutta lisäilen nyt kun osaan :D Näyttää olevan tollanen suht normaali kuvan lisäys taas, että mäkin saan näkyvii näitä :)

 


Oho, onki vä-hä helpottunu kuvien lataus! Jee! Jos sit näkis taas kaikkien mussuista kuviaemoticon  täs meän herra rähmäkäpylä-ompunmussuttaja äiskän ompunjämien kimpus...
 
Ihania kuvia !! Miten koasvati onkaan kaikkien mussukat kasvanu ?  [:
Kiva taas kun saa laitettua helpommin kuvia niin näkee kuinka kaikki mussut on muuttunut.
Laitan tähän nyt muutaman kuvan vielä; piti jo edelliseen tulla; mutta jotenkin möhlin....

  
Äiti&poika.

  
Kaverukset kattoo team ahmaa.

  

  

  

 

 

 

Eiköhän siinä taas ollukki meidän sällistä kuvia...




 
Voi ku siis kaikki pikkumussukat näyttää jo niin isoilta!! emoticon (olipa tullu uusia hymiötä...)
Toi Liekin potkis on varmaan näitä mitkä on alunperin ostettu mun veljelle(siis äbout 35 vuotta vanhoja)... Meijän äiti on kova säästään kaikkee emoticon Harmi ku toi on vika mikä menee enää nippa nappa päälle....
 
ihana kun on jotain vanhoja vaatteita joita on säästetty [:
Mulla on kans öiti säästänyt mun vanhoja mekkoja jotka on itse ommellut niin saadaan ne nyt käyttöön tulevalle prinsessalle [:
 


Tässä meidän ukko 7kk 1vko ikäisenä, vauvamuskarissa otetuissa kerhokuvissa <3
 


Päiväunet mummolassa :) Iida on ihastunut mun pikkusiskon nukkeen jota se retuuttaa mukana joka paikkaan :D <3
 
Takaisin
Top