Syntyneet kesäkuun vauvat <3

Onnea Nennna!!

Mä jo aattelin, et onko Mamma1/11 jo jakautunut, ku viimeisin kommentti oli sulta :D
Mut eiköhän pian... :)

Nennnalle onnea!
Korjaatko mamma1/11 mulle synnytyksen kestoksi 3h32min :)

Joo ei vielä oo jakauduttu!  Mutta ilmeisesti tämäki raskaus noudattaa samaa kaavaa kuin edellinen ja vauva antaa odotuttaa itteensä(pitää hullut jännityksessä)ja sitten kun lähtee syntymään niin tulee vauhdilla. 
Korjasin Zeni tiedot. :))

Kiitoksia kaikille onnitteluista ja IIIISOT onnittelut minultakin kaikille jo vauvan saaneille! :)

Lisäiletkös tuonne tietoihin vauvan pituuden, 51,5cm. :)

31.5. / Aiim / tyttö / tyttö / rv 39+5 / 45cm / 2685g / alatie / 3h18min

Onnea Aiim pienestä prinsessasta! :)

Vitsit onpas kaikilla ollut nopeita synnytyksiä :)

Kiitos ja onnittelut täältäkin kaikille tuoreille mammoille :)

Mulla supistuksia stimuloitiin oksitosiini-infuusiolla ja tämän mömmön ansiosta synnytys alkoi etenemään vauhdilla. Päivystykseen mennessä olin vaan 1cm auki ja tehostuslääkkeen annon jälkeen pian jo 3, sitten hetken päästä 4-5 ja pian siitä jo täydet 10. Nopea synnytys, imukupilla piti jeesiä vähän, mutta kaikki meni sitten lopulta hyvin :)
Pitää katsoa jos tässä joku päivä ehtis kirjoittaa koko synnytystarinan.

Voi Onnea Aiim !!! :)
Tosi nopee synnytys kyllä! Oon niin varma että itellä menee se joku 24h vähintään :D ois kyllä kiva kuulla synnytystarinaa, kun niitä tässä vielä varmasti kerkee lueskella :D

ulma_82/30.5./ Tyttö / 47cm/2985g/ Rv 39+2/alateitse

Semmonen ihana pikku prinsessa, vaikka poikaa veikkailtiin :)

Paljon onnea tuoreille äideille. Kauhean nopeita synnytyksiä on tosiaan ollut saas nähdä kauanko itsellä menee... alkaa jo jännittää tuleva.

Onnea Ulma_82 :)

Riksuke sama homma täällä, jotenkin pelkään et tulee venymään sit joskus kun sen aika koitta :( Noh otetaan myö sit noiden muidenki puolesta ku ovat niin nopeita olleet :)

Onnea onnea Ulma_82 !! :) Vai että poika olikin tyttö :) Saa nähdä miten sitä sit itellä käy :D

rrunner133 joo vedetää me sit pitkän kaavan kautta :D

Mää kyllä jotenkin tiesinkin että tyttö sieltä tulee vaikka se yksi lääkäri sitä poikaa sinne kaavaili.. :D Otin lähtiessäni sairaalaan vaaleanpunaisen kynsilakan mukaan että jos tulee tyttö niin lakkaan sillä sitten kynteni ja niin kävi :)

Vielä on ollut melko tyttö voittoista täällä kesäkuisissa. Jokohan kohta saataisin muutama poikakin joukkoon lisää! :))emoticon

Nyt on meilläkin saatu vauva kotiin emoticon

9.6 3rika / poika / poika / 39+0 / 47,5cm / 3155g / alatie / 7,5h

PAAAALJON ONNEA mamma1/11 !!! :))) ja 3rika!!

No meille ainakin sitä poikaa lupailtu, et katotaan ;)

Takaisin