Syntyneet joulukuiset

Pakko nyt kuvakin laittaa vielä :Heartred :) kaikki tosiaan ainakin toistaiseksi hyvin niin mulla kuin vauvallakin. Itsellä ei kipuja oikeastaan ollenkaan ja liikkumaankin olen jonkin verran päässyt. Vauva joutunut olemaan ensimmäisen yön valvonnassa mun diabeteksen takia, seurattu sokereita ja muita arvoja. Niissä ei pitäis olla mitään ongelmia, tosi hienosti siis toinen pärjännyt :) :Heartred lypsämistä koitin eilen illalla ja lupaavalta vaikutti maidonnousukin jo.
 

Liitteet

  • 1414906030513.jpg
    1414906030513.jpg
    50.5 KB · Katsottu: 223
Huikean paljon onnea! Kuulostaa hyvälle, että tällä hetkellä kaikki hyvin, toivottavasti sama jatkuu! :Heartbigred
 
Voi miten kaunis pieni mies sulla onkaan! Ja viikolla 35! Ihanaa tietää, että omassakin masussa on jo melkein noin valmis vauva, vaikka viikkoja on vasta 33. Ei mene pitkään enää meillä kellään, kun saadaan omat nyytit syliin! Ihanaa! Onnittelut koko perheelle :)
 
Voi miten suloinen! Sylin täydeltä onnea, Michelle :)
 
Onnittelut pienelle Pojalle ja tuoreille vanhemmille :)
 
Meidän esikoistyttö otti aikamoisen varaslähdön ja syntyi isänpäiväksi 9.11. klo 18:03. :Heartred Viikkoja 34+6, paino 2370g ja pituus 46cm. Tyttö on osoittautunut reippaaksi ja jänteväksi pienistä viikosta huolimatta. Kaikki on mennyt niin hyvin kun nyt vaan voi ja tänään tiedossa jo mahdollisesti kotiutuminen vain 4 sairaalayön jälkeen. Nyt odotellaan vaan lastenlääkärin puoltoa. Tyttö on ollut koko ajan vain meidän hoidossa, eikä ole ollut letkun letkua hänessä kiinni. Pieni sisupussi! :Heartred
 
Voi kuinka ihanaa! Paljon onnea pikkuisesta! Eipähän syntymäpäivä unohdu isältäkään, kun sattui juuri isänpäiväksi. Itse synnyin äitienpäivänä ja poikani on syntynyt vappuna, joten tämä tulokas syntyy varmaan jouluna...
 
onnea tuhannesti leilu pikkusesta mashaAllah, ihana että siellä kaikki mennyt hyvin alusta asti, inshaAllah pääsette kotiin :) ja tuo päivämäärä ei varmasti unohu tasantarkkaa isältä ku sai tuommosen lahjan :)
 
Takaisin
Top