Syntyneet huhtikuiset vaavit

Meidän ihana poika syntyi torstaina 26.4. klo 19.01. Painoa hällä on 3750g ja pituutta 52cm. Minullahan oli tuolloin menossa rv 42+0. Pipo mitan tarkistan vielä ja tuon "syntyneet huhtikuset" listan päivitän, kunhan kotikoneelle pääsen, kun se on kännykällä vähän hankala! ;) Minun synnytys käynnistettiin, mutta lopulta päädyttiin kiireelliseen sektioon minun kuumeen, vauvan virheellisen tarjonnan ja vauvan laskeneiden sydän äänten vuoksi.Saattaa mennä tuohon meidän kotio pääsyyn tovi.. Olis sen verran dramaattisia käänteitä täynnä tuo meikäläisen synnytys. Siitä kerron lisää synnytys-kertomuksissa. Onnea kaikille synnyttäneille ja kovasti tsemppiä odottajille! :)
 
molly^lle, evelynille ja emmy´lle isot onnittelut myös!! <3

emmy´, ihanaa jee sait säkin pikkuisesi viimein <3 , sun uutisia jännityksel ehtikin jo ootella kun oot niin kivan aktiivinen ollu tääl! :)
 
Onnea minun puolesta kaikille vauvan saaneille :) Täytyy sanoa että kirjoittelu ja täällä käyntikin on vähentynyt radikaalisti vauvan syntymän jälkeen :) niin paljon tuo pieni olento viepi aikaa ja siinä sivussa kotikin täytyy hoitaa ja esikoisen kans :) :)
 
Hienoa, Emmy', superisti onnea sinulle ja kaikille muillekin synnyttäneille! Mun piti alun perin olla tänään synnyttämässä käynnistetysti, mutta neiti päättikin tulla torstaina 27.04 suht pitkän kaavan mukaan mutta kuitenkin alateitse ilman apuvälineitä. Mitat olivat 3704g ja 49cm. Ihan mieletöntä, sydän pakahtuu! Eilen pääsimme jo kotiin ja vietetäänkin tänään eka vappu kotona pienenä perheenä.
Tänään varsinkin ollaa saatu näytteitä neidin temperamentista ja määrätietoisuudesta. Taitaa olla todellinen härkä-neiti meillä :)
Onnea ja iloa kaikille <3
 
Rakas poikamme syntyi 27.4. klo: 00.07. Painoa hänelle oli kertynyt 3655g ja pituutta 51cm. Synnytys kännistettiin Rv42 ja poika syntyi Rv42+2, alatiesynnytys. <3
Onnea kaikille mammoille! :)
 
26.04 /poika /53 cm/ 4680 g/ 40+2/ kiireellinen sektio

Ja onnea kaikille vauvansa saaneille <3
Mun synnytys kokemus meni aikalailla peileen omasta mielestä ja oon ihan pettynyt :`(
Tänään kotiuduttiin.
Kirjoittelen paremmalla ajalla lisää synnytyskertomukseen kun nyt oon vaan niin puhki kun tuo pieni poikani on koko ajan niin nälkäinen että pitää 2h välein imettää (isot lapset kun tuppaa tarvitsemaan enempi energiaa kuin normaali kokoiset). Mutta maailman söpöin tapaus on <3
 
Onnea kaikille vauvansa saaneille! On ne vaan ihania nuo pikkuiset vastasyntyneet.. <3

Norppa``: Jaksuja kohtalotoverille: minullekin tehtiin lopulta piiitkän synnytyksen päätteeksi kiireellinen sektio. Kyllä tämä tästä! :)
 
Onnittelut kutriinalle, Sohviselle, matabolle ja kaikille muillekin vauvansa saaneille ! :)

Thellu: Tuo on niin tosi, että kirjoittelu on vähentynyt.. Itse olen miettinyt, että sen synnytyksen etenemiseni kirjoittelisin tänne, mutta saa nähdä koska minulla on siihen aikaa! Se on nimittäin aikas pitkä teksti sitten! ;) No enpä ota asiasta stressiä - kirjoitan kun kerkiän..
 
Takaisin
Top