Syntyneet elovauvat

3.9. / Suviii / poika / 1.lapsi / 41+5 / 3830g / 52cm / Alatie

Muita tietoja en tähän hätään muista ja paperit on kotona. Itse ollaan Helsingissä, kun poika makaa teholla ja toipuilee pallolaajennuksesta. Eli meillä ei mennyt ihan niin kivasti tämä homma...
 
Tsemppiä suviii, olette parhaissa käsissä se on varmaa! Olen itse ollut esikoisen kanssa myös teholla, kun joutui yllättäen sydänleikkaukseen 5 pvän ikäisenä.
 
Suviille tsemppiä ja onnea. Toivottavasti kaikki menee hyvin!!

Onnen toivotukset myös -varpu-, Pööpö ja cami78!!

Itselläkin viimeistään ens viikon alkupuolella vauva, jos ei sitä ennen itsestään tule ulos.
 
Tsemppiä ja onnea Suviii! Toivottavasti pääsette pian kotiin :love2
 
Tsemppiä, voimia Suviii ja toivottavasti pääsette pian kotiin pikkuisen kanssa. Onnea Suviii & cami78 pienistä nyyteistä :love017
 
Voi Suvii, paljon voimia ja jaksamisia teille. Ja paljon onnea pienen prinssin johdosta, toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin!
 
Täältä myös Suviille voimia ja onnet pienestä pojusta :Heartred Onnittelut myös Camille :Heartred
 
Voimia Suviii !!! Täällä pidetään kädet kyynärpäitä myöden ristissä, että pienen pojan vointi paranee ja pääsette nauttimaan toisistanne!!
 
Hei kumpi teille tuli Pikkuenkeli ?
 
Voimia Suvii, toivotaan ja rukoillaan parasta teille, pikaista ja nautinnollista kotiutumista!
 
Takaisin
Top