Syntymäilmoitukset ja vauva-onnittelut!

Onnea vaan vauvautuneille :) <3 Är, Meillä sama La, mutta mie täällä vielä oottelen :) Oliko teillä sanottu varmaksi tytöksi?
 
niin meillä tosiaan poika syntyi siis rv 37+4. ja synnytystapa oli käynnistetty synnytys joka melko nopeaan kyllä päättyi hätäsektioon. että ne voisi korjata tuohon listaan :) 
 
15.5. Nonniz, poika, poika, 39+6, 49cm, 3040g, 34,5cm, hätäsektio, noin 22 h (synnytyskertomuksessa hieman oudot tuntimäärät)
 
Näköjään toikin on mahollista, et lekureille tulee virhe-arvio sukupuolen suhteen. Aikas hauska ylläri är. Sitä täs itekin kelannu viikon aikana et jos sielt tuleekin poika vaik on kahteen kertaan tytöstä puhuttu.. Must se ois aika hauskaa. Laatikot kun on pinkkejä vaatteita pullollaan. No, sit vaan lähetettävä mies kauppaan hakemaan vähän neutraalimman värisii vaatteita mitkä sopii pojalle.

Onnea siis pojasta!!

 ja muillekin suuren suuret vauva-onnittelut.

Puolet taitaa toukomammoista olla jo vauva-arjen lumoissa nyyttiensä kera.
 
Kiitos kaikille onnitteluista! 
Vauvan tuoksuinen arki on lähtenyt käyntiin hyvin. Toivottavasti myös kaikilla muillakin.
Tosiaan ihan alku raskaudessa ajattelimme masuasukin olevan poika, rakenneultrassa sitten sanottiin mahassa olevan pienen tytön. Ajatukset muutettiin tyttölapsen tuloon, mutta ONNEKSI emme kertoneet "varmaa" tietoa isovanhemmille ja sisustimme huoneen ja ostimme vaunut jne. sukupuolineutraaleilla väreillä. 
Osittain olimme myös varautuneet ajatuksena siihen, että jos lääkäri teki virhearvion joten, sain minäkin pidettyä vaatteiden ostohimoni kurissa. Kuitenkin muutamia saman tyyppisiä virheitä on sattunut ystäväpiirissämme. Synnytyssalissa en ajatellut asiaa (oli jotain muita ajatuksia päässä!),  puolisoni tokaistua "se on poika!" en meinannut uskoa häntä ja olin aivan hämilläni, kätilön näyttäessä punaisia palleja oli pakko uskoa :D  
Olen ERITTÄIN onnellinen, koska pojan olen aina halunnut ensimmäisenä. 
 
Itse en haluaisi tietää lapsen sukupuolta juuri siitä syystä että ei se kuitenkaan ole 100% varmaa tietoa ennen kuin lapsi syntyy. ensimmäisen kohdalla en toivonut kumpaakaan erityisesti, kun esikoinen on poika, toisen kohdalla vähän enemmän toivoin ja olin aika varmakin että olisi tyttö ku ihan erilainen raskaus mutta poika sieltä sitten tuli :) muutaman päivän olin hieman hämilläni kun oli ollut niin varma että tyttö tulee mutta näin jälkikäteen ajateltuna on aivan ihanaa kun on kaksi poikaa enkä kyllä vaihtaisi tyttöihin vaikka voisin :) ja en tosiaan ole vielä tyytyväinen tähän lapsilukuun joten enköhän vielä joskus sen tytönkin sitten saa, ehkä kolmas, neljäs tai viides on sitten tyttö ;) tai jos en saa niin ei sekään haittaa, ihan sama vaikka olisi 7 veljestä!
 
Tuosta listasta puuttuu jotstain syystä mun tiedot, eli siis 11.5./39+6/miri/tyttö/Tyttö/49 cm/4015g/sektio
 
Ilmeisesti vahingossa jäänyt myös mun tiedot päivittämättä tuohon listaan

12.5/e_m/tyttö/tyttö/39+6/49cm/3110g/33cm/alateitse/7h19min
 
Takaisin
Top