Synttäriveikkaus

silkkipakastin

Puuhakas puhuja
Joulukuiset 2025
Tammikuiset 2026
Veikataan siis vauvan syntymäpäivää! Jälkikäteen hauska käydä katsomassa, onko arvaus osunut sinne päinkään.

Meillä on LA vielä ihan hakusessa, mutta se on loppukuussa. Uskon kuitenkin että pikkukakkonen tulee esikoisen lailla etuajassa, ja uskallankin veikata syntymäpäiväksi 1.12.2025. 😄

Mä luulen että meillä mennään tammikuun puolelle. Omien laskujen mukaan la 28.12 niin veikataan 4.1 😁

Täällä la 18.12. ja suunniteltu sektio tiedossa, ja esikoisen oltua tosi ison kokoinen, uskallan veikata ja vähintään itse toivon että sektio aikataulutetaan 38+ viikolle. Joteeen heitetään syntymäpäiväksi vaikka 9.12. (piti vielä tarkistaa viikonpäivät etten veikkaile suunniteltua sektiota viikonlopulle 😁)

Laskettu aika jossain 20.-24.12. välillä. Esikoinen tuli viisi päivää ennen laskettua aikaa ja jos mennään samoilla niin veikkaisin että ehkä 18.12.

La menkoista laskettuna 30.12., mutta ovis oli normaalia myöhempään, joten luulen että la on oikeasti vasta tammikuun alussa.

Esikoinen jouduttiin käynnistämään ja syntyi 42+0, joten veikkaan ettei tämäkään syntyisi kovin aikaisin 🙈 Veikataan siis syntymäpäiväksi 11.1. ihan vaan, koska olisi aika hauska synttäripäivä 🙊

La virallisesti 6.12 mutta veikkaan 11.12 oikeammaksi. Menee niin lähelle ettei kuitenkaan taideta virallista la vaihtaa. Tietää vaan aikaisempaa käynnistystä mahdollisesti. Esikoinen syntyi spontaanisti 41+2 ja viimeiset päivät oli tuskaa. Toivon synttäriä siis siihen johonkin 10.12 😁

La 21.12., mutta ottaen huomioon miten laiskoja kummatkin vanhempansa ovat lähtemään mihinkään, niin veikkaan että 28.12. 🤭

Mulla LA 24.12 mutta veikkaan että 15.12 kun vertaan aikaisempiin synnytyksiin

LA näyttää sovelluksen mukaan 29.12. Jos miettii mahdollista ovulaatiota (josta en ole ihan varma), niin LA olisi 1.1.2026. Ensimmäinen meni tasan kaksi viikkoa yli. Veikkaan, että syntymäpäivä on heti alkuvuodesta - sanotaan vaikka että 4.1.2026. Mutta myös 11.1.2026 olisi aika hauska sattuma, koska se oli ensimmäisen LA.

Veikkaan 19.12. L.a välillä 22.-25.12., riippuen onko oma vai neuvolan arvio. Perusteena veikkaukselle, että tiedossa varmuudella sektio ja toivon, että henkilökunta haluaa enen joulun pyhiä saada vauvan maailmaan.🥰

Menkkojen mukaan la olis 7.12 mutta ovulaation mukaan 5.12.
Veikkaisin että syntyy 1.12. Aikaisemmatkin on syntynyt pari päivää ennen la.

Varhaisultran mukaan laskettu aika olisi 12.12, tosin esikoinen meni neljällä päivällä yli LA:n että tulisiko tästäkin sit 16.12 😄

Takaisin