Synnytystapa-arvio

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ninnu76
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tarunen, kannattaa virittää nyrkki valmiiksi varulta[:D] Ei kyllä uskois, että ihan noin kauaa kuuluis kuitenkaan vuotaa, on sen täytyny olla aika hiivatin kovakourainen[:@]

Muoks, täälläkin muuten jätettiin arvioinnissa tuo b-rappu onneksi rauhaan[:D]

Heips, sain kandin, mutta eri kandin tällä kertaa, kiitos onneksi!!! Toi oli tosi mukava ja sanoikin, ettei se ihan kaikkea tiedä, mutta voi sitten aina varmistella pätevämmiltä, jos jää jotain epäselvää.
Vauvan pää oli kuitenkin hyvin alhaalla ja tunsi sen hyvin ja sanoi että paikat on hyvällä mallilla, että varmasti vauva hyvin mahtuu tulemaan [:)]
Ainut mikä oli musta vähän pelottavan kuulosta oli se, kun se sanoi, että ohhoh ompas tämä kohtu täällä kaukana jne. Elikkäs, voiko se olla jotenkin omituisen kaukana tai jotain? Ja tarkottaako se sitten sitä, että ois enempi ponnistettavaa...ei kai?? Että niinku jollakin se ois lähempänä ja se muksu pompsahtaa helpommalla pihalle ja toiset saa jostain vattanpohjalta asti sen punnata pihalle vai [:D] Kertokaa viisaammat, ettei taaas mene tän mamman yöunet [:D]

Taurunen, mulla on ainakin kohtu taakse päin kallistunu ja oli esikoisenkin aikaan (en tiedä voiko se muuttuakaan), mutta en tiedä tarkottiko se lääkäri sitte samaa kun sanoi että kaukana! Eikä se vissiinkään vaikuta juuri mitenkään mutta on kai vaan aika harvinaista ja perinnöllistä!

Juu sama homma täällä, ei se sinänsä synnytykseen tai muuhunkaan vaikuta. Don't worry[:)] Minää meinasin sillon esikon jälkeen saada kohtauksen kun kävin kierukkaa laitattamassa ja lääkäri heitti vitsillä, että eihän täältä löydy koko kohtua ollenkaan! Sitten se vissiin näki mun naamasta, että lienee syytä korjata ja todeta, että kyllä se täällä edelleen on, se on vaan tooosi takana[:D] Minä piiloblondina jo kerkesin miettiä, että jospa ne vaan unohti kertoa mulle, että (siinä synnytyksen jälkeisen kaavinnan aikana jollon olin nukutettuna) joutuivat poistamaan koko helahoidon[:D]

tinkerbell84, ihan kivasti sanottu lääkäriltä. Onneksi korjasi asian, ois kauheeta ku toinen ois sitä panikikoinu sitte myöhemmi. Näillä hormooneilla mua sais kans höynäytettyä oikein kunnolla jollain tuollaisella.
Aika huvittavaa, kun en ole koskaan ollut aivan yli herkkä ja nyt taas porajan joka asiaa [:D]

Takaisin