Synnytystapa-arvio

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Awsedr
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla oli tänään synnytystapa-arvio. Painoarvioks tuli tänään rv 37+6 3055g ja laskettuun mennessä olis n. 3800g. Sisätutkimus tehtiin myös, paikat mukavasti pehminny ja kohdunsuu kahdelle sormelle auki. Kokeili samalla mun rakenteita ja tuumas kaiken olevan mahdollista alatiesynnytykselle. Toivo kovasti, että tällä kertaa ei tarttis käynnistellä vaan baby päättäis ihan ite lähtee syntymään. Sain kuitenkin vielä kontrolliajan 12.1 eli lasketulle ajalle, jollon katotaan paikkojen kypsyyttä ja vauvan paino vielä sekä tehdään päätös sektion ja alatiesynnytyksen suhteen. Kävin myös ennakoivasti tapaamassa anestesia lääkäriä, joka kerto sektion kulusta ja kipulääkkeistä ja puudutteista. Ihan vaan varmuuden vuoks, jos sektioon päädyttäis.

Mulla ihan normaali raskaus. Ja on vaan perus lääkäri käynti ens maanantaina. Mutta etukäteen oon pyytänyt, että saisin painoarvion sielä, kun se vähän jännittää.

Okei... No noi mää ymmärrän. Et jos o jo tietoo et voi olla isoo tai pientä..
Kun kuitenkin koolla on väliä tuon oman vauvan kohdalla niin, luulisi että olisivat kirjanneet sen ylös eikä vain käyrän mukaan.

Ja minä olin arviossa oman ylipainoni takia.. radia ei ole eikä yhtään mitään muutakaan ole ollu. Olo on ollu koko raskauden ihan tavallinen, ei pahoinvointia ei mitään. Ainoastaan karsee väsymys ollu ja nyt loppuakohden on ollu mahassa paineen tunnetta varsinkin siitä lähtien kun vauva kääntyi. Sain kans uuden synnytystapa-arvion silloin kun on la, jos sinne asti mennään.

Takaisin