Synnytystä enteilevät oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Felicity
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä ollaan synnärillä tarkkailussa. Supparit jatkuneet koko ajan ja muuttuneet kivuliaammiksi. Kahen tunnin automatka oli yhtä helvettiä, tuntui, että alaselkä räjähtää. Asento ärsytti ja suppareita tuli ihan parin minuutin välein. Kaulaa kuitenkin jäljellä vielä n. sentti, nyt vaan odotellaan. Mahdollisimman kauan yritän sinnitellä ilman lääkkeitä, että edistyisi, mutta ei taida kauaa enää pystyä.. Kotiin en kyllä enää suostu lähtemään, en kestä edes ajatella tota matkaa uudestaan.

Sirrexille isot onnittelut tytöstä! :dummy1: Oispa täälläkin noin nopeeta toimintaa..

Onnea ja tsemppiä kaikille, joilla nyt on show päällä! Itselläni tässä nyt rv 41+2 eikä vieläkään mitään. Tänään olin 4h shoppailemassa, mutta ei ainakaan vielä tunnu mitään vaikutuksia. Kivuttomat supparit jatkuvat edelleen epäsäännöllisinä, valkovuotoa on paljon, mutta se on vain valkoista/kirkasta ja alavatsanahka alkaa saamaan itseensä arpia.. Poitsu yrittää ihan selkeästi tunkea jalkoja mun oikeanpuoleisiin kylkiluihin ja tekee välillä niin kipeää kun sillä on jalat niin korkealla (nipistää siis siitä kylkiluiden alapuolelta). Perjantaina äitiyspoli, jossei ennemmin ole mitään kuulunut. Ei auta kun toivoa, että edelleen ymmärtäisi itse lähteä tulemaan. Kohdun tämänhetkisestä tilanteesta ei mitään tietoa, että kuinka on edistynyt vai onko ollenkaan viimekerrasta kun sitä tutkittiin. Tuskaa tämä odottaminen :sorry:

Ninzuu et ole ainoa joka täällä odottelee :D 40+6 tänään ja supistuksia tulee kyllä pitkin päivää, muttei ne johda mihinkään. Eilen suoritettu ässät, pompittu pallolla, lenkkeilty ja "hölkätty" tuvassa, mutta ihan turhaan :D Oli vaan pakko kokeilla. Mies lähtee kohta työreissulle 2-3 tunnin ajomatkan päähän, mutta hyvin sen uskaltaa laskea menemään kun ei kuitenkaan tapahu mitään. Se tässä vaan pelottaa, että jos nää supistukset kaikesta huolimatta kypsyttää paikkoja, niin sitten voi tulla kiire kun oikeat supistukset alkaa. Kaikenmaailman asioita tutkitaan vaan eipäs voida selvittää sellasta tärkeää tietoa miten synnytys käynnistyy :D

Täällähän alkaa olla paljon tapahtumia! Onnea kaikille jo oman nyyttinsä saaneille ja tsemppiä vielä odottaville :)

Onnittelut kaikille jo vauvan saaneille :) ja tsemppiä meille vielä odotteleville... itsellä 39+5 ja kolme s:ää kokeiltu jo useampaan otteeseen viimeisen kahden viikon aikana, ei ainakaan toistaiseksi mitään vaikutusta..

Aloin jo innostua kun tuli vähän veristä vuotoa iltapäivällä ja muutamia supistuksia päivän mittaan mutta nyt ei jatku mikään. Varmaan vaan ärsyyntyi paikat aamulla tehdystä sisätutkimuksesta.

Ehkä minäkin vielä pääsen synnyttämään!! Supistellut 22 asti ja nukkuminen on ollut heikonlaista. Äsken oli jo vertakin limassa. Vielähän tässä kerkes poksahtamaan 41+0 eikä ole mikään kunnia kuulua siihen 10 %:iin jotka synnyttää tällein myöhässä, mutta eiköhän tää synnytys ala tänään! :)

Ja nyt naiset nännejä hieromaan. Se tais auttaa meijän tilanteessa :D

Toivottavasti agronomi nyt pääsisit synnyttämään! :thumleft Ja kiitos vinkistä, alkaa olla aika turhautunut olo täällä. Minulla ei ole muutakuin flunssa tullut.. :sad001

Tänään klo 10:30 yliaikaiskontrolli, saa nähdä mitä sanovat. Itse en ole ihan varma, että haluaisinko jäädä osastolle jos antavat sen mahdollisuuden. Luultavasti haluaisin. Pieniä menkkajomotussuppareita saan aikaan nännejä hieromalla, mutta kun lopettaa hieromisen niin silloin loppuvat myös supparit :sad001 Toisin sanoen tuntuu sille, että oma keho on nyt luonut niin mukavan kasvuympäristön, ettei sieltä haluaisi poistua sitten millään. Tämä on varmasti yksi syy sille miksi jäisin osastolle jos vaan saan, kun siis tuntuu sille, että aivan sama odottaako tässä vielä päivän pari vai ei, mutta ei siltikään lähde itse ulos. Tosin jos ronkkivat tänään oikein kovakouraisesti niin tietysti voisi elätellä toiveita, että siitä sitten innostuisi liikkeelle, mutta siitäkään kun ei voi mennä takuuseen.. :sorry: Onnea Fitnessmammalle! :happy:

Ninzuu kerrohan mitä yliaikakontrollissa tehdään! Kovakourainen tutkimus kuulostaa aika pahalta, mutta toisaalta olisihan sitä kiva saada synnytys normaalisti käynnistymään. Synnytystapa-arvion sisätutkimus sattui jo niin paljon, että millaiseltakohan "kovakourainen" tutkimus mahtaa tuntua.. :inpain:

Takaisin