Synnytystä enteilevät oireet/kun lähtö on lähellä...

Voih kun täälläki vois nauttia lähestyvästä synnytyksestä... on vaan mahdotonta... oon melkeen viikon tapellu. Pettymyksen, vihan, surun ja epävarman onnen välillä.

Viikko sitten noin, jouduin päästämään vanhemman tyttäreni kiireellisenä huostaan. En saanut halata. Enkä antaa mitään hänelle tärkeää mukaan. Kuulumisia kuulen välillä mutta pelkään että uusi tulokaskin joutuu pois.. pojan isä on elämässä mukana ja siskot mutta pelkään että kun tyttö vietiin niin äkkiä, selittämättä että vievät minulta kaiken muunkin tärkeän. Syy tytöstä kannettuun "huoleen" oli se että tyttö kasvaa alakäyrillä eikä opi kävelemään. Ikää on jo lähes 2,5v... neuvolassa epäillään lihas tai luuston surkastumaa... eikä minulle anneta mahdollisuutta viedä tyttöä edes jatkotutkimuksiin... lisäksi itse totaalisen poikki tästä jatkuvasta stressistä ja siitä aiheutuvasta sairastelusta(poskiontelotulehdus, yskä, kuume) pelkään synnyttää suoraan sanottuna tällä hetkellä...
Kaikki tämä tapahtunut oulun sossun kanssa...

Anteeksi avautuminen...
 
Voi kamalaa kyfi, tosi raskasta sulla :sad001 luulis nyt että antaisivat silti eded tavata tytärtä! Eikö miehesi voi vaikuttaa asiaan?
 
Ei valitettavasti kun ei ole hänen tyttärensä.. varmasti muuten olisi tehnyt aikaa sitten kaikkensa...
 
Täällä herätty viime yönä klo 3 kipeisiin supistuksiin jotka tietenkin loppuivat aamulla kuin seinään! Tänään oli vielä neuvola ja totesi vain että ainakin pää on nyt painunut todella alas jos jotain positiivista pitää hakea..

Myös maha ihan sekaisin ja ihan vetämätön olo, voisi syntyä jo :/

Nyt 37+6
 
Täällä kans maha ollu monta päivää aika sekaisi; tuntuu ummetukselta mutta ulos tullessaan on enempi sitä toista laatua... o_O Uskottelen tässä itselleni että tää on nyt ihan varma merkki että synnytys lähestyy... :grin
 
Täällä ei synnytys taatusti ole lähelläkään mutta vatsa sentään toimii :rolleyes: Ihan virkistävää juhannuksesta kestäneen ummetuksen sijaan!
 
Mä jo heräsin viime yönä muutamaan napakkaan supistukseen + vauva oli epänormaalin aktiivinen yöllä liikkumaan, mutta sitten hiljeni ja heräsin vasta aamulla pettyneenä :sad001 Tää odottavan aika on toosi pitkä, vaikka ei tässä oo ku vasta 2 pvää menny yli lasketun :D Tänään taas kaikki poppaskonstit käyntiin :D
 
Heippa mahtusko tänne mukaan yks helmikuinen vielä? Laskettuaika olis 28.2, mutta varmaan joudutaan käynnistää isokokoisuuden vuoksi. :)
 
HopeOfBaby, hyvin mahtuu mukaan :). Minulla LA 22.pvä, mutta käynnistykseen käy tie nyt tulevana keskiviikkona, myös epäillyn ison koon ja edellisen synnytyksen hankaluuden takia (silloin oli vaavi suht kookas). Tervetuloa mukaan vain!
 
Täällä ollut tänään aamusta menkkajomoja ja vatsa sekaisin, nyt taas rauhoittunut. Jännityksellä ootan josko kohta puoleen alkaisi tapahtua :) mieluusti parin päivän sisään voisi alkaa tulla :joyful: rv40+3
 
Rytmillä joka toinen päivä/yö on rauhallinen ja joka toinen levoton ja supistelee tms. Alkaa olla jo oma kärsivällisyys koetuksella kun sais jo tulla.. Mutta oireita kyllä on, ei vain riittävän voimakkaita.
 
Tuike, paljonko on teillä vauvan kokoarvio? :) Meillä on reilu kolme kiloo jo arvioitu olevan vaikka laskettuun aikaan on vielä "pitkä matka" :)
 
Täällä myös supistelee joka toinen päivä enemmän ja joka toinen vähemmän. Kohdun sisäsuu oli alkanut jo avautumaan, että sentään nää supistukset jotain tekee.
 
Onko HopeOfBaby vauva sun ensimmäinen?

Mullahan painoarvio oli 36+0 3100g ja laskettuna lääkäri sanoi sen olevan noin 3800g mut kun radi on niin voi kasvaa nopeamminkin. Onneksi pääsee vielä ultraan!
 
39+0 3350g oli arvio, radi on. Saapi mennä 41+5 ennen kuin käynnistävät. Olo on kyllä ollut nyt muutaman päivän tosi kipee ja valkovuotookin ihan holahdellen tullut. Saas nähdä kuinka pitkään kärvistellään. 39+3 tänään.
 
HopeOfBaby, vika painoarvio viikolta 31, n. 1900g, niillä käyrillä jos kasvanut niin povasivat n.4 kg LA:lle. Esikoine syntyi yliaikaisena ja painoi 4, 2 kg ( ja painoarvio oli 700g alakanttiin silloin). Ei mikään jätti siis, mutta ponnistusvaihe pitkittyi ja vaavi jäi hartioista jumiin ja lasten osastolle sen seurauksena. Yritetään nyt 38 viikolla käynnistämällä välttää kaikki tuo. Vaikuttaa myös käynnistyksen suunnitteluun se, että olen pelkopoli- asiakas.
 
Sonjuska, sullahan on jopa siro vauva viikkoihin nähden :) toiv. Vauveli päättää tulla kuitenkin aikaisemmin kuin tuo käynnistys...

-tuike- jännä ettei painoarvioo tehdä enää uudestaan nyt lähempänä la:ta...

En minäkään olisi päässyt ultraan enää ellen itse olisi huoltani nlatädille esittänyt.
 
Takaisin
Top